  • 1. Data: 2009-08-26 19:48:03
    Temat: dzikie [?] odnogi drzewa
    Od: medea <e...@p...fm>

    Zauważyłam, że z ziemi przy młodej moreli (2 lata) wyrasta jakby
    dodatkowa gałązka. To samo dzieje się przy magnolii. Co robić z takimi
    odnogami? Coś mi się o uszy obiło, że niedobrze jest, kiedy takie dzikie
    odnogi wyrastają i należy się ich pozbyć. W jaki sposób? I co robić,
    żeby nie wyrastały znowu?

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 2. Data: 2009-08-26 19:53:09
    Temat: Re: dzikie [?] odnogi drzewa
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 26 Aug 2009 21:48:03 +0200, medea napisał(a):

> [...]
    > odnogami? Coś mi się o uszy obiło, że niedobrze jest, kiedy takie dzikie
    > odnogi wyrastają i należy się ich pozbyć. W jaki sposób? I co robić,

    Uciąć sekatorem jak najniżej można, kiedy tylko się pojawiają.

    --

    Ikselka.