  • 1. Data: 2009-08-26 17:18:25
    Temat: Dynia gigant :-)
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Za Teleekspresem:
    - 387 cm w obwodzie
    - 370 kg wagi ( na razie) - ciekawe jak zważyli ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2009-08-26 19:46:08
    Temat: Re: Dynia gigant :-)
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    J_K_K pisze:
    > Za Teleekspresem:
    > - 387 cm w obwodzie
    > - 370 kg wagi ( na razie) - ciekawe jak zważyli ;-)

    1. Znaleźć link producenta wagi odpowiedniej konstrukcji.
    To chyba zadanie dla Panslavisty
    2. Metoda podstawiania czyli położyć dynię na wózku na gumowych kołach,
    zmierzyć ugięcie opon, dynię zdjąć, nakłaść kamieni tyle,żeby takie samo
    ugięcie otrzymać, zawieźć kamienie do domu i zważyć
    3. Ci z tv nie takie rzeczy potrafią

    Pozdrawiam metrologicznie, Barbara

  • 3. Data: 2009-08-26 19:54:14
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 26 Aug 2009 19:18:25 +0200, J_K_K napisał(a):

    > Za Teleekspresem:
    > - 387 cm w obwodzie
    > - 370 kg wagi ( na razie) - ciekawe jak zważyli ;-)

    Zanurzyli w wodzie i zważyli wodę wypartą ;-PPP
    --

    Ikselka.

  • 4. Data: 2009-08-26 20:11:11
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    > Zanurzyli w wodzie i zważyli wodę wypartą ;-PPP
    > --

    Aha. Tyle, że dynia nadal jest połączona z resztą roślinki ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2009-08-26 20:29:55
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-08-26 22:11:11 +0200, "J_K_K" <J...@i...fm> said:

    > Aha. Tyle, że dynia nadal jest połączona z resztą roślinki ;-)

    Ja nie widzę problemu... wagi są platformowe, są hakowe podwieszane...
    również mobilne z zasilaniem. Zważy się na polu i obejdzie się bez
    odcinania od macierzy.

    Choć myślę że polecieli najprościej... wymiar był, policzyli objętość,
    i masę ze średniej gęstości. Co z tego że wynik był +/- 20%, na
    potrzeby sensacji dla telewizorni taka precyzja starczy. ;)
    Co innego jakby do Guinessa wpisywać. Wówczas przyrządy, stosowna
    komisja, itp ;)

    --
    DJ

  • 6. Data: 2009-08-27 02:03:05
    Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com>

    XL wrote:

    > ciekawe jak zważyli ;-)
    >
    > Zanurzyli w wodzie i zważyli wodę wypartą ;-PPP

    To jest sposób na znalezienie objętości, a nie wagi.

    Pozdrowienia,
    Michał

  • 7. Data: 2009-08-27 06:28:13
    Od: d...@d...abc.com.pl

    On Wed, 26 Aug 2009, XL wrote:

    > Zanurzyli w wodzie i zważyli wodę wypartą ;-PPP
    > --
    >
    > Ikselka.

    I otrzymali siłe wyporu działającą na dynię.
    Po cholerę im wartość tej siły?
    Czego jeszcze nie znają, żeby wyliczyć z tej siły ciężar dyni?

    Pozdr.

    D.P.

  • 8. Data: 2009-08-27 07:40:01
    Od: Panslavista <p...@w...pl>

    On Thu, 27 Aug 2009 08:28:13 +0200, darekp wrote:

    > I otrzymali siłe wyporu działającą na dynię.
    > Po cholerę im wartość tej siły?
    > Czego jeszcze nie znają, żeby wyliczyć z tej siły ciężar dyni?
    >
    > Pozdr.
    >
    > D.P.

    Wysokości geograficznej.

  • 9. Data: 2009-08-27 17:39:33
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    d...@d...abc.com.pl pisze:

    > I otrzymali siłe wyporu działającą na dynię.
    > Po cholerę im wartość tej siły?
    > Czego jeszcze nie znają, żeby wyliczyć z tej siły ciężar dyni?

    dobrze, że mam dynię piżmową nie giganta.
    Smakuje i o ile mniej problemów :-)

    Pozdrawiam, Barbara

  • 10. Data: 2009-08-27 18:25:23
    Od: Panslavista <p...@w...pl>

    On Wed, 26 Aug 2009 21:46:08 +0200, Barbara Miącz wrote:

> [...]
    > zmierzyć ugięcie opon, dynię zdjąć, nakłaść kamieni tyle,żeby takie samo
    > ugięcie otrzymać, zawieźć kamienie do domu i zważyć

    Pokroic na kawałki.
    Kupic na Allegro.
    Wziąć samochód z wbudowaną wagą lub pojechać na wagę samochodową.
    Nie przejmowac się i przerobić na zupy, konfitury, marmolady dyniowe
    lub mieszane, np. z jabłkami, gruszkami czy powidła z śliwkami.
    Doskonała jest pastyła.