  • 11. Data: 2009-12-18 15:37:05
    Temat: Re: Biedne ptaszki
    Od: "Jan" <t...@o...pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hgfg5q$o9q$1@inews.gazeta.pl...
    > wyjadaja około kilograma dziennie - ziarna słonecznika
    ============
    Ja mam:
    Wróbli mazurków - 22
    Sikorek bogatek i modrych - 16
    Kos -1
    Paszkotów - różnie, czasem do 18
    Dzwońców - ponad 12
    Zięba - 1
    Sroka - 2
    Wróble przestawiłem na pszenicę, bo słonecznik tylko rozwalają. Co prawda
    potem go zjadają dzwońce i zięba (nie chcą włazić do karmnika). Sikory jedzą
    na parapecie, najchętniej orzechy. Kilogram karmy idzie na 3 dni...
    Paszkoty teraz objadają jarzębinę, ale potem przejdą na ognik i jabłka...
    Dokumenty na
    http://picasaweb.google.pl/janjar9/Ptaki#
    :)
    --
    Pozdrowienia
    JJ

  • 12. Data: 2009-12-21 11:10:07
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    U mnie są w karminku wróble (setki), sikory bogatki i pojedyncze
    sikory modre. Bywa dzwoniec, próbują gołębie.

    Na podwórku od 2 dni pełno rzadkich gosci: wielkie stado kwiczołów,
    szpaki, dzięcioł duży. Stale urzędują sroki, krukowate i kosy.

    MJ