  • 1. Data: 2009-12-15 11:20:16
    Temat: TECHNOLOGIA SOCJOTECHNICZNA KLAPSA
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    TECHNOLOGIA SOCJOTECHNICZNA KLAPSA

    Gdy musisz użyć narzędzia wychowawczego zwanego klapsem przykładasz
    plaskacza na tylnę część ciała bachura złośliwie nieposłusznego ze dwa czy
    razy, aby następną razą zablefować możnością strzelenia w dupę, ażby się
    zesikał taki bachur nieposłuszny.
    Obiecując i trzaskiem spełniając obietnicę, aby to nie było nadaremno
    dożywacie razem bachura wieku 13 lat. Na onczas w szkole pseudowychowanki
    przyprowadzają proroka takowego, który bachurowi mówi, co ty możesz mu
    zrobić na rękę albo dupę, a on tobie na łeb wszystkie plagi egipskie i
    parchate przy pomocy zaklęć owego proroka sprowadzić może, zgodnie jako
    Pismo mówi, abyś nie denerwował GWniarzy swoich i aby się przeciw tobie nie
    obrócili z narzędziem pospolitym a dostępnym i podręcznym jako to kij do
    bejsbola czy golfa cały sztorm na ciebie nakierowując. Skutki takowej
    polityki daleko są widoczne psując a to klimat, a to sam sztorm na polach
    golfowych wyładowując.
    Na takie condictum mus zastanowić się potrza, czy aby bachur tobie
    nużny, a i samka do tego nie będzie potrzebna i w ciszy a spokoju dożywać
    lat swoich będziesz nie molestowany ani przez samkę (zamknąwszy
    dźwiękoszczelnie drzwi do komory swojej) jako też i przez bachura, o którym
    owa samka pieprzyć będzie jako on twojej roboty osobistej był...

  • 2. Data: 2009-12-15 14:12:35
    Temat: Re: TECHNOLOGIA SOCJOTECHNICZNA KLAPSA
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Prawusek wrote:
> [...]
    > (zamknąwszy dźwiękoszczelnie drzwi do komory swojej) jako też i przez
    > bachura, o którym owa samka pieprzyć będzie jako on twojej roboty

    a co sypiesz na truskawki?

    moon

  • 3. Data: 2009-12-15 14:52:47
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Moon" <m...@y...com> wrote in message

    > a co sypiesz na truskawki?
    >
    > moon

    Nie mam już działki a tu przez przypadek poszło...

  • 4. Data: 2009-12-15 18:06:33
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    Prawusek pisze:
    > "Moon" <m...@y...com> wrote in message

    > Nie mam już działki a tu przez przypadek poszło...

    Podobnie i Sylę zapłodniłeś?
    --
    pozdr. Jerzy

  • 5. Data: 2009-12-15 19:06:37