  • 1. Data: 2010-04-26 17:37:37
    Temat: Blender Braun - spalony silnik
    Od: Robert Gomulka <c...@e...pl>

    Cześć,
    jakie mam możliwości, kiedy spalił się silnik w blenderze Braun 4000?
    a) naprawa - nie znam kosztów
    b) kupno samego korpusu - nie znalazłem w sieci
    c) kupno ponownie 4000 - 89zł + przesyłka
    d) kupno mocniejszego blendera - 6550 za ok. 200 zł

    Skłaniam się ku b, tylko gdzie szukać? Jeśli nie b, to spróbowałbym czegoś z
    mocniejszym silnikiem, tylko czemu to jest dwa razy droższe?

    Jakie są Wasze propozycje?

    Pozdrawiam,
    Robert

  • 2. Data: 2010-04-26 19:50:35
    Temat: Re: Blender Braun - spalony silnik
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Robert Gomulka" <c...@e...pl> napisał w wiadomości

    Poszukaj na www.domuran.pl
    To serwis Brauna i moga mieć sam korpus

    Kris

  • 3. Data: 2010-04-27 08:50:32
    Od: "Pietrek" <pietrek34(malpa)wp.pl>

    Użytkownik "Robert Gomulka" napisał:
> [...]
    >
    > Skłaniam się ku b, tylko gdzie szukać? Jeśli nie b, to spróbowałbym czegoś
    > mocniejszym silnikiem, tylko czemu to jest dwa razy droższe?

    Ja obstawiam kupno innego urządzenia. Wcale bym sie nie zdziwił gdyby
    zaproponowali Ci cenę wyższą od sklepowej, firmy sie cenią i ceny części są
    tak skalkulowane, żeby kupić nowe a części są właściwie do napraw
    gwarancyjnych. Nie doszukasz się tu logiki.
    Te "pałki" są właściwie nierozbieralne i trzeba to rozwalić, żeby dostać sie
    do środka (to juz chyba masz za sobą). Generalnie te urządzenia uważam za
    skrajnie tandetne, wszystkie jak lecą ale to moje zdanie. Za 90,00 nie ma
    się czego spodziewać. Względny spokój na gwarancji a potem do kosza. Ile to
    w sumie godzin przepracowało tak na logike?
    Zdaję sobie sprawę, że chodzi głównie o przestrzeń w kuchni ale ja
    obstawiam robota kuchennego. mam Moulinex Masterchef 650 od 15 lat i chyba
    tylko nie mielił cegieł, bo wszystko inne juz robił. Ale to produkt jeszcze
    francuski, nie wiem jak teraz chińczycy robią, bo robią juz wszystko
    praktycznie.
    Jak mi mój padnie to kupię sobie napęd na giełdzie po Niemcu takie samo za
    grosze a nie kupię w sklepie!
    Teraz robią inne Masterchef'y, zobacz sobie na allegro albo na stronie
    Moulinex.

    P.

  • 4. Data: 2010-04-27 18:36:05
    Od: Robert Gomulka <c...@e...pl>

    "Pietrek" <pietrek34(malpa)wp.pl> wrote:

    [cut]
    Dziękuję za odpowiedzi.
    Ten mój przepracował 5 lat, do momentu zmielenia mięsa (nie było pod ręką
    maszynki), więc trochę na własne życzenie.
    Wybrałem jednak najtańszą dostępną opcję - kupno identycznego za 100 zł.
    Jeśli wytrzyma tyle samo, uznam to za udaną inwestycję.

    Pozdrawiam
    Robert