  • 71. Data: 2010-07-31 21:48:34
    Temat: Re: Boiler czy wymiennik ?
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    news:i31j7i$1h9$1@news.onet.pl...

    > zapominasz o czymś takim jak komfort. cyrkulacaj zapewnia komfort tego że
    > rano idę do łazienki i leje mi sie ciepła woda, że wchodze pod przysznic i
    > wiem ze beę miał ciepłą wodę a nie będę czekał całkiem długie kilka chwil,
    > aż przestanie sie lać zimna woda

    Bez przesady. Ile metrów musiałoby byc tych rur aby komfortowo nie było? Ja
    swiadomie zrezygnowałem z cyrkulacji i jakos dyskomfortu nie ma. Ile to jest
    dla Ciebie "długie kilka chwil'?
    Bo moim zdniem cyrkulacja to wyrzucanie pieniędzy w błoto. A przy wannie to
    całkiem bezsens
    Tai owczy pęd ze wypada ja mieć;))
    Ale każdy robi według siebie.

  • 72. Data: 2010-08-01 20:25:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:

> [...]
    > ma. Ile to jest dla Ciebie "długie kilka chwil'?
    > Bo moim zdniem cyrkulacja to wyrzucanie pieniędzy w błoto. A przy

    wiesz co ja tam widze różnicę.