  • 61. Data: 2010-08-22 09:06:29
    Temat: Re: Bruk debowy jak klasc ..
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 21 Aug 2010 21:43:50 +0200, Tadeusz Smal napisał(a):

    > Rozgryzłem wreszcie tajemnice Twojej stałej obecnosci w sieci:
    > nie wyłaczasz komputera bo nie umialas by go pozniej wlaczyc

    Fakt - na studiach informatycznych zapomnieli mnie nauczyć wyłączać kompa
    albo nie było tego w programie :->

  • 62. Data: 2010-08-22 09:22:28
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    Ikselka pisze:

    > PRAWIEwszystkowiedząca. Dąb jest moim ulubionym drewnem i wiem o nim prawie
    > wszystko. Od dziecka.

    Ty zawsze prawie wszystko "wiesz" o wszystkim
    ale to tylko Twoje gadanie

  • 63. Data: 2010-08-22 10:00:38
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

    > Ty zawsze prawie wszystko "wiesz" o wszystkim
    > ale to tylko Twoje gadanie

    Hm, Tadziu, czy Libusza to Smallville?

  • 64. Data: 2010-08-22 11:28:44
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 22 Aug 2010 11:22:28 +0200, Tadeusz Smal napisał(a):

    > Ty zawsze prawie wszystko "wiesz" o wszystkim
    > ale to tylko Twoje gadanie

    To tylko Twoje gadanie.

  • 65. Data: 2010-08-23 09:12:41
    Od: "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl>

    do porad merytorycznych dla ludzi, którym rozwiązanie
    > zadania na poziomie "ile jest dwa dodać dwa" zajmuje trzy lata i to z
    > miernym skutkiem.

    Jestes typowym klasycznym internetowym Trolem , musisz pouczac wszedzie i
    wszystkich i zawsze musisz miec racje i ostatnie zdanie .Jedyna rada na
    trola to poprostu go zignorowac co niniejszym czynie .
    EOT

    Pozdrawiam :

    Mr.MAKARENA

  • 66. Data: 2010-08-23 18:29:08
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > do porad merytorycznych dla ludzi, którym rozwiązanie
    >
    > Jestes typowym klasycznym internetowym Trolem , musisz pouczac wszedzie i
    > wszystkich i zawsze musisz miec racje i ostatnie zdanie .

    Odnaleziony, zatopiony, odryza się nieudolnie ale jakoś musi.

    > Jedyna rada na trola to poprostu go zignorowac co niniejszym czynie .
    > EOT

    Nie mam zwyczaju etykietować kogokolwiek, bo to przywilej (czytaj: ułomność)
    Tobie podobnych.
    Zostałeś zidentyfikowany. Nie musi się Tobie to podobać. Gdybyś chciał
    zignorować zdemaskowanie Twojej indolencji zamikłbyś. Skoro nie zamilkłeś
    świadectwo o sobie sam dałeś.
    EOT-em się możesz wykpić gdzie chcesz. Tutaj zamoczyłeś.
    Oczywiście mój sąd jest subiektywny. Dirko może mieć inny.
    Ale Dirko to Dirko, a Ty, no cóż. Szkoda słów.

  • 67. Data: 2010-08-23 18:52:23
    Od: "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl>

> [...]
    > świadectwo o sobie sam dałeś.
    > EOT-em się możesz wykpić gdzie chcesz. Tutaj zamoczyłeś..

    Ty chyba jakis pier....niety jestes nie ? Podniecasz sie jak siedmiolatek
    ze trzy lata temu pytalem jaka jest trwalosc bruku i czy sie go impregnuje ?
    Wez czlowieku skoncz pisac takie bzdety bo sie osmieszasz tylko .

    --

    Pozdr :

    Mr.Makarena

  • 68. Data: 2010-08-23 19:06:51
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

> [...]
    > ?
    > Wez czlowieku skoncz pisac takie bzdety bo sie osmieszasz tylko .

    Jestem jaki jestem. Merytoryczny na pewno i tym się różnimy. A, że obnażam
    Twój brak konsekwencji w zdobywaniu podstawowej wiedzy w tak długim okresie
    czasu, w tak prostym temacie to widać i czuć. Sam dałeś tego świadectwo.

    Pozdrawiam bez etykietowania konsekwentnie.
    skryba

  • 69. Data: 2010-08-23 21:13:11
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    | Użytkownik "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> napisał w wiadomości

    | Hejka. Skryba, gdy widzę, jak od pewnego czasu odbierane są Twoje
    | odpowiedzi, to przypomina mi się to przysłowie:
    | "jeżeli jedna osoba powie ci, że jesteś osłem, to się tym nie przejmuj.
    | Jeżeli dwie - spójrz w lustro. Jeżeli trzy, to kup sobie siodło. "
    | Pozdrawiam krytycznie Ja...cki

    Popieram, popieram... wystarczy poczytac odpowiedzi na moj watek kilka
    pięterek nizej...
    Zarozumialosc jest cecha charakteru ludzi maluczkich.

    erg

  • 70. Data: 2010-10-22 17:32:06
    Od: "mam pytanko" <n...@o...pl>

    > sklep: http://trawki.pl/

    " Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówienia."

    Jak to rozumieć?- zastrzegam sobie, że od odpowiedzi
    będzie zależało, czy w http://trawki.pl/ coś kupię.