  • 71. Data: 2010-10-25 00:02:18
    Temat: Re: Bruk debowy jak klasc ..
    Od: "moon" <m...@y...com>

    ?mam pytanko wrote:

    > " Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówienia."

    Nie ma czegoś takiego jak "prawo" do niewywiązania się z umowy.
    Oczywiście mogą się jakoś wywinąć z nierealizowania zamówień, ale prawem to
    bym raczej tego nie nazwał.

    moon

  • 72. Data: 2010-10-25 10:30:59
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 25 Oct 2010 02:02:18 +0200, moon napisał(a):

    > Nie ma czegoś takiego jak "prawo" do niewywiązania się z umowy.
    > Oczywiście mogą się jakoś wywinąć z nierealizowania zamówień, ale prawem to
    > bym raczej tego nie nazwał.
    >
    > moon

    Jednak wypowiedzieć umowę można - w przewidzianym w niej terminie.

  • 73. Data: 2010-10-31 13:41:22
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    W dniu 2010-10-25 02:02, moon pisze:

    > Nie ma czegoś takiego jak "prawo" do niewywiązania się z umowy.

    A gdzie ty tu widzisz umowę?

    > Oczywiście mogą się jakoś wywinąć z nierealizowania zamówień, ale prawem
    > to bym raczej tego nie nazwał.

    Tadzio chciał napisać, że jak mu zbraknie towaru to nie zrealizuje
    zamówienia.

    --
    pozdr. Jerzy

  • 74. Data: 2010-10-31 13:44:09
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    W dniu 2010-10-22 19:32, mam pytanko pisze:

    > " Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówienia."
    >
    > Jak to rozumieć?- zastrzegam sobie, że od odpowiedzi
    > będzie zależało, czy w http://trawki.pl/ coś kupię.

    Zastanów się czy warto kupować od kogoś kto nie zna prawa, nie potrafi
    pisać poprawnie po polsku i liczyć do pięciu (sześciu).
    ;-)

    --
    pozdr. Jerzy

  • 75. Data: 2010-11-01 16:25:20
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Zastanów się czy warto kupować od kogoś kto nie zna prawa, nie potrafi
    > pisać poprawnie po polsku i liczyć do pięciu (sześciu).
    > ;-)

    Hejka. Zamiast wdawać się w jakieś łamańce słowne lepiej skorzystać z
    wiedzy mądrzejszych, którzy juz dawno wymyślili stosowna formułę i napisać:
    oferta ważna aż do wyczerpania zapasów. No chyba, że Tadek ma kogoś na
    indeksie i takiemu oczywiście nie zrealizuje zamówienia. ;-)
    Pozdrawiam schematycznie Ja...cki

  • 76. Data: 2010-11-01 20:22:00
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    > Nie ma czegoś takiego jak "prawo" do niewywiązania się z umowy.
    > Oczywiście mogą się jakoś wywinąć z nierealizowania zamówień, ale prawem
    > to bym raczej tego nie nazwał.
    :)
    Zamówienie to jeszcze nie umowa.
    Twoje prawo zamówić u mnie gruszki na wierzbie
    ale niestety nie jestem w stanie zrealizować takiego zamówienie.
    Ja ponadto określam jak mają być zapakowane roślinki,
    ile może być w ich paczce zapakowanych, jaki jest koszt wysyłki takiej
    paczki.
    Następna sprawa to paczki pobraniowe jest taka opcja ale naprzykład w
    sezonie trudno mi określić kiedy będę miał czas na ich zapakowanie
    bo pakowane są one na końcu , po zapakowaniu paczek na zaksięgowane wpłaty.
    Jeżeli ktoś nie akceptuje warunków określonych w podsumowaniu
    to nie dyskutuję i odstępuję od realizacji takiego zamówienia i jest to
    te prawo do niezrealizowania zamówienia.
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
    sklep: http://trawki.pl/

  • 77. Data: 2010-11-01 20:29:23
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2010-10-31 14:41, JerzyN pisze:

    > A gdzie ty tu widzisz umowę?

    > Tadzio chciał napisać, że jak mu zbraknie towaru to nie zrealizuje
    > zamówienia.

    :)
    To też nie ma problemu jeżeli wpłata jest w krótkim okreśie po dokonaniu
    zamówienia ale niektóre transakcje są bardzo rozciągnięte w czasie i
    upływa nawet kilka tygodni czy miesięcy zanim wpływają pieniądze i wtedy
    może się zdarzyć,ze czegoś już nie ma

  • 78. Data: 2010-11-01 20:39:15
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2010-10-31 14:44, JerzyN pisze:

    > Zastanów się czy warto kupować od kogoś kto nie zna prawa, nie potrafi
    > pisać poprawnie po polsku i liczyć do pięciu (sześciu).
    > ;-)
    :)
    Twoje prawo u mnie kupić albo nie kupić
    a ja również mam prawo Tobie sprzedać albo nie sprzedać.
    Jeśli potrafisz to udowodnij, że mylę się.
    Określę Tobie stan wyjściowy : jestem rolnikiem i sprzedaję rośliny
    wyprodukowane w swoim gospodarstwie rolnym.

  • 79. Data: 2010-11-01 22:10:07
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    W dniu 2010-11-01 21:39, Tadeusz Smal pisze:

    > :)
    > Twoje prawo u mnie kupić albo nie kupić
    > a ja również mam prawo Tobie sprzedać albo nie sprzedać.
    > Jeśli potrafisz to udowodnij, że mylę się.
    [...]

    Się mylisz , sam nie wiesz co napisałeś w punkcie 4 własnego Regulaminu.
    :-P
    --
    pozdr. Jerzy

  • 80. Data: 2010-11-02 00:09:51
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2010-11-01 23:10, JerzyN pisze:

    > [...]
    >
    > Się mylisz , sam nie wiesz co napisałeś w punkcie 4 własnego Regulaminu.
    > :-P
    :)
    Aby poznać co jest napisane w punkcie 4
    musiałbyś mieć uprawnienia administratora strony
    :))))