  • 21. Data: 2016-09-13 12:53:47
    Temat: Re: Budowa Liściastego
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 13.09.2016 12:17, quent wrote:

    quent myśmu Tobie omawiali budowę nie? Wszystko szczęśliwie?

  • 22. Data: 2016-09-13 12:58:23
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 13.09.2016 12:17, quent wrote:

    Tak to jest dziura. Zimny wiatr powieje i wpadnie w tą dziurę i rozlezie
    się na wieniec, nadproże, pod styropian dookoła okien.
    Pod styropian to się rozlezie i tak pęknięciem między plastikiem okna i
    styropianem. Tam powstaje takie pęknięcie na grubość żyletki ale dookoła
    i wciska zimne powietrze.

    Szkoda, że Liściasty nie dał zdjęć na wiosnę. Parę dni takiego watku i
    by zjechał do 50kWh/m2/rok. A tak ma ze 100 i jeszcze będzie go wkurzać
    w wietrzne lub zimne dni

  • 23. Data: 2016-09-13 13:02:54
    Od: quent <x...@x...com>

    On 13.09.2016 12:53, KIKI wrote:
    > On 13.09.2016 12:17, quent wrote:
    >
    > quent myśmu Tobie omawiali budowę nie? Wszystko szczęśliwie?

    Tak!
    Dokładnie tak samo zdjęcia wrzucałem.
    Wszystko dobrze wyszło finalnie.
    Głównie dzięki grupie - dzięki :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 24. Data: 2016-09-13 13:04:52
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 13.09.2016 13:02, quent wrote:

    > Tak!
    > Dokładnie tak samo zdjęcia wrzucałem.
    > Wszystko dobrze wyszło finalnie.
    > Głównie dzięki grupie - dzięki :-)

    A w zimie i podczas wiatru?
    Ty masz beton komórkowy chyba więc ten porosyf nie dotyczy.

  • 25. Data: 2016-09-13 13:14:14
    Od: quent <x...@x...com>

    On 13.09.2016 13:04, KIKI wrote:

    > A w zimie i podczas wiatru?
    > Ty masz beton komórkowy chyba więc ten porosyf nie dotyczy.

    Jest wręcz rewelacyjnie.
    Nic nie przemarza, nie ma jakichś zimnych stref, rachunki niskie. No ale
    ja przy budowie byłem niemal nonstop obecny i mocno pilnowałem
    drobiazgów o których tu dyskutowaliśmy. To jest IMO kluczowe niestety.
    Wykonawcy zwykle robili oczy ale nie oponowali jakoś specjalnie.
    Trzeba być, patrzeć, zaglądać stale w rózne miejsca żeby wykonawca
    wiedział, że nie może sobie pofolgować z jakością.
    Pamiętam, że przy klejeniu styro wyszło sporo więcej kleju z powodu
    ramek ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 26. Data: 2016-09-13 13:15:24
    Od: quent <x...@x...com>

    On 13.09.2016 13:04, KIKI wrote:
    > A w zimie i podczas wiatru?
    > Ty masz beton komórkowy chyba więc ten porosyf nie dotyczy.

    Tak, mam bk.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 27. Data: 2016-09-13 13:24:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 września 2016 11:43:42 UTC+2 użytkownik uciu napisał:

    > np tak:
    > http://pics.tinypic.pl/i/00645/bhvicb397ewg.jpg
    >
    > i miejsce na graciarnie idealne :-)
    Dokładnie
    A tak zmarnowane kilkaset metrów powierzchni

  • 28. Data: 2016-09-13 14:22:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 13 Sep 2016 09:58:28 +0200, KIKI

    > Masz ocieplić ściany garaźu od wewnątrz, czy rozumiesz ?

    Nie musi ocieplać ścian garażu. Może chce mieć cieplejszy garaż ogrzewany
    przez przenikanie z domu. Nie ma przeciwwskazań, poza uwzględnieniem tego w
    ogrzewaniu przylegających pomieszczeń. Ja też ostatecznie chyba nie ocieplę
    ściany przylegającej do domu -- to niecała 1MWh ciepła per sezon, co przy
    PC i nieco cieplejszym garażu bez inwestowania w jego ogrzewanie, dramatu
    nie czyni.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 29. Data: 2016-09-13 14:23:41
    Od: quent <x...@x...com>

    On 13.09.2016 14:22, Myjk wrote:
> [...]
    > PC i nieco cieplejszym garażu bez inwestowania w jego ogrzewanie, dramatu

    Może mieć to sens jesli nad garażem nie ma (a u liściastego nie ma)
    pomieszczenia mieszkalnego, które byłoby mocno wychładzane.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 30. Data: 2016-09-13 15:03:17
    Od: KIKI <n...@e...il>

    On 13.09.2016 14:22, Myjk wrote:
> [...]
    > PC i nieco cieplejszym garażu bez inwestowania w jego ogrzewanie, dramatu

    O ile zrobisz rurki w podłodze co 5cm i wejdziesz z nimi na ścianę
    dzielącą garaż :-)