  • 31. Data: 2016-10-26 23:06:51
    Temat: Re: Budowlano politycznie;)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Budyń napisał:

    > Ale chyba nie sądzicie ze on pojechal na ukraine za 1800zł pracowac?

    Nie oceniam zdolności tego gościa zbyt wysoko, jednak zakładam,
    że z pewnościa bez problemu znalazłby kogoś, kto mu da robotę
    za *kilka* razy większe pieniądze. Ale jak w takim razie ocenić
    faceta, który porzuca pracę w banku na najwyższym stanowisku, by
    zadowolić się ministerialną pensją? Polską nawet, nie ukraińską.
    Nieobeznanym w taryfikatorach wyjaśnię, że to nie jest kilka,
    lecz kilkadziesiąt razy mniej.

    Jarek

    --
    Więc zamienił stryjek
    Siekierkę na kijek.

  • 32. Data: 2016-10-26 23:11:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > gdyby jedli za swoje to niech sobie jedzą i jądra komarów w miodzie za milion za
    sztuke.
    > Ale jedli za nasze.
    >
    > 1435 zł - kolacja Belki z Sienkiewiczem
    > 1352 zł - kolacja Sikorskiego z Rostowskim
    >
    > w restauracji Sowa i Przyjaciele zajadali się ówczesny szef MSW Bartłomiej
    > Sienkiewicz i prezes NBP Marek Belka.
    > W karcie restauracji Roberta Sowy, "gotowana ośmiornica sous-vide z oliwą extra
    virgin, czosnkiem, wędzoną czerwoną papryką i świeżo siekaną kolendrą" kosztuje 67 zł
    (cała kolacja polityków kosztowała 1435 zł).

    wow. całe 67zł
    a jedli zgodnie z regulaminem wykorzystania funduszy? Czy nie?
    Bo IMHO zgodnie skoro nikt tego nie wyciągnął do tej pory.

    ale lepiej chronić Prezesa przed zacałowaniem na śmierć przed kochający
    lud za kilka baniek rocznie. Naszych.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 33. Data: 2016-10-27 00:14:51
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam

    > ale lepiej chronić Prezesa przed zacałowaniem na śmierć przed kochający
    > lud za kilka baniek rocznie. Naszych.
    WQilem się więc piszę.
    O "naszym "przyjacielu:
    Zbyt dużo firm popadało podczas jego rządów, żeby to był przypadek.A pamiętaj, że
    dobry decydent zawsze na czyste ręce.
    O cytacie:
    A na co miałem głosować: PO, na które dwa razy głosowałem, zaczęło jawnie w
    głąba lecieć.Fakt:oba ugrupowania są podobne- na niczym się nie znają.Ale
    wcześniej PO przynajmniej nie brała sie za majsterkowanie.Ale włażenie Ukrainie
    bez mydła, przyjęcie uchodżców i lecenie w głąba PSL to było za dużo.A szczytem
    było nieprzyjęcie własnej ustawy dotyczącej Ziobry.
    No na kogo było???
    pozdro.abomito

  • 34. Data: 2016-10-27 00:51:32
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > faceta, który porzuca pracę w banku na najwyższym stanowisku, by
    > zadowolić się ministerialną pensją? Polską nawet, nie ukraińską.

    A kto powiedział, że porzuca? Może został oddelegowany lub sam się
    delegował na z góry upatrzone pozycje? Minister, niebylejakiego resortu
    w CV, to później też jest przepustka do różnych biznesów.

    > Nieobeznanym w taryfikatorach wyjaśnię, że to nie jest kilka,
    > lecz kilkadziesiąt razy mniej.

    To może też znaczyć, że pieniądze już ma i teraz chce coś naprawić lub
    spierdolić, czas pokaże.

  • 35. Data: 2016-10-27 08:07:39
    Od: quent <x...@x...com>

    On 26.10.2016 13:48, Kris wrote:
    > bezpośrednio nie odpowiedzą tylko zaraz jakieś linki podstawią typu "z PISu
    też...";)

    I to jest dramat, że ludziska pasjonują się walką między po a pis a
    przecież oni niczym się od siebie nie różnią!

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 36. Data: 2016-10-27 08:24:05
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Ale chyba nie sądzicie ze on pojechal na ukraine za 1800zł pracowac?

    Myślę, ze zarobi na stanowisku które objął znacznie więcej. Legalnie i bez
    potrzeby zmiany przepisów jak pod misiewicza.

  • 37. Data: 2016-10-27 08:45:02
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 26 października 2016 23:12:01 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    virgin, czosnkiem, wędzoną czerwoną papryką i świeżo siekaną kolendrą" kosztuje 67 zł
    (cała kolacja polityków kosztowała 1435 zł).

    > wow. całe 67zł

    nie 67 a ponad tysia - gdy sprowadzisz kolacyjke do jednego dania to PR rzeczywiscie
    bedzie lepszy, tylko czy chcemy pogadac o faktach czy PR?

    > a jedli zgodnie z regulaminem wykorzystania funduszy? Czy nie?

    Cały ten bandycki układ napisał odpowiednie prawa i regulaminy zeby to on mógł
    skorzystac z fruktów bycia władzą i na kazdy zarzut będzie odpowiedz "to było zgodne
    z prawem". Z prawem moze i owszem - ze sprawiedliwoscią i uczciwością znacznie mniej.
    A kamienice w warszawce w wiekszosci tez były oddane zgodnie z prawem. Tyle ze jakos
    dzialalo ono gdy występował o nie mecenas nowaczyk ,człowiek z układu, a nie dzialalo
    gdy pierwotny wlasciciel.

    Jedna banda...

    b.

  • 38. Data: 2016-10-27 08:54:35
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 października 2016 08:07:40 UTC+2 użytkownik quent napisał:
    > I to jest dramat, że ludziska pasjonują się walką między po a pis a
    > przecież oni niczym się od siebie nie różnią!

    tzn spodziewasz sie ze pis bedzie promowal gendery i wlazil w d... europie. A te
    negocjacje na karakale to takie same jakie prowadzila PO?
    Tak uprosciles ze bzdura wyszła :)

    b.

  • 39. Data: 2016-10-27 08:55:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    > I to jest dramat, że ludziska pasjonują się walką między po a pis a
    > przecież oni niczym się od siebie nie różnią!
    Dokładnie tak
    Pytasz np. mastiego czy jego zdaniem gość od zegarka za 30tys normalnie na Ukrainie
    za 1800 będzie pracował a dostajesz odpowiedz że ochrona prezesa jest droższa. Pytasz
    o zegarek- dostajesz w odpowiedzi stodołę kogoś tam.
    Do co niektórych nie dociera że jak krytykujesz osmiornicożerców to nie znaczy ze
    jesteś zwolennikiem PISu
    Smutne jest też to że wysoko postawione osoby w państwie podczas żarcia ośmiornic
    gadały co gadały, do tego dały się podsłuchać kelnerowi a póki co przed sądem tylko
    kelnera pamiętam że widziałem. Czyli nieważne co tam gadali, ukarać trzeba kelnera bo
    podsłuchiwał. A towarzystwo bawi się dalej.

  • 40. Data: 2016-10-27 08:57:43
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 października 2016 08:24:08 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Myślę, ze zarobi na stanowisku które objął znacznie więcej. Legalnie i bez
    > potrzeby zmiany przepisów jak pod misiewicza.

    Wołodymyr Omelian. - Wynagrodzenie Nowaka to delikatna kwestia. Na razie sięgnie
    10-12 tys. hrywien. To może go szokować. Powinniśmy znaleźć mechanizm, by pensja była
    wyższa

    b.