  • 41. Data: 2016-10-27 09:10:55
    Temat: Re: Budowlano politycznie;)
    Od: quent <x...@x...com>

    On 27.10.2016 08:54, Budyń wrote:

    > tzn spodziewasz sie ze pis bedzie promowal gendery i wlazil w d... europie. A te
    negocjacje na karakale to takie same jakie prowadzila PO?
    > Tak uprosciles ze bzdura wyszła :)

    Zdaje się to śp. Kaczyński podpisał traktat lizboński. Nikt nie jest
    bardziej winny utraty suwerenności niż On!

    Różnią się w detalach, być może mniej kradną nielegalnie.
    Za to legalnie ukradną znacznie więcej - skądś muszą wziąć na realizację
    obietnic.
    Czyli jeden pies.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 42. Data: 2016-10-27 09:12:33
    Od: quent <x...@x...com>

    On 27.10.2016 08:55, Kris wrote:

    > Dokładnie tak
    > Pytasz np. mastiego czy jego zdaniem gość od zegarka za 30tys normalnie na Ukrainie
    za 1800 będzie pracował a dostajesz odpowiedz że ochrona prezesa jest droższa. Pytasz
    o zegarek- dostajesz w odpowiedzi stodołę kogoś tam.
    > Do co niektórych nie dociera że jak krytykujesz osmiornicożerców to nie znaczy ze
    jesteś zwolennikiem PISu
    > Smutne jest też to że wysoko postawione osoby w państwie podczas żarcia ośmiornic
    gadały co gadały, do tego dały się podsłuchać kelnerowi a póki co przed sądem tylko
    kelnera pamiętam że widziałem. Czyli nieważne co tam gadali, ukarać trzeba kelnera bo
    podsłuchiwał. A towarzystwo bawi się dalej.

    To się nigdy nie skończy. Chyba, że jakimś cudem odetnie się państwo od
    większości rzeczy, którymi nie powinno się zajmować....

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 43. Data: 2016-10-27 09:13:16
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Jedna banda...

    Ale pis i peło czy tylko peło to banda?

  • 44. Data: 2016-10-27 09:15:13
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    napisał:

    >tzn spodziewasz sie ze pis bedzie promowal gendery

    co to sa gendery?

    >A te negocjacje na karakale to takie same jakie prowadzila PO?

    mówisz, że lepiej jest gdy negocjacje prowadzi maciorewicz z D'Amato, o to
    ile się temu pierwszemu dostanie pod stołem?

  • 45. Data: 2016-10-27 09:17:47
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu czwartek, 27 października 2016 08:24:08 UTC+2 użytkownik Ghost
    napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Wołodymyr Omelian. - Wynagrodzenie Nowaka to delikatna kwestia. Na razie
    >sięgnie 10-12 tys. hrywien. To może go szokować. Powinniśmy znaleźć
    >mechanizm, by pensja była wyższa

    no widzisz, a juz byles pewien, ze przekręt

  • 46. Data: 2016-10-27 09:25:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 października 2016 09:17:49 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > no widzisz, a juz byles pewien, ze przekręt

    Macierewicz też znalazł i zastosował dla Misiewicza odpowiedni mechanizm;)

  • 47. Data: 2016-10-27 09:32:09
    Od: quent <x...@x...com>

    On 27.10.2016 09:25, Kris wrote:

    > Macierewicz też znalazł i zastosował dla Misiewicza odpowiedni mechanizm;)

    W tym wszystkim choć jedno jest pozytywne - pis rządzi sam więc nie
    będzie tłumaczeń, że "koalicjant nie pozwolił". No chyba, że wykręcą się
    wyższością prawa eurokołchozu nad kajowym.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 48. Data: 2016-10-27 09:49:03
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 października 2016 09:10:56 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    negocjacje na karakale to takie same jakie prowadzila PO?

    > Zdaje się to śp. Kaczyński podpisał traktat lizboński. Nikt nie jest
    > bardziej winny utraty suwerenności niż On!

    a mógł nie podpisac? Mniej wiecej tak samo mógł jak teraz mozemy sie sprzeciwic CETA.
    Stawiasz sie w jednej linii z młodzieżą wszechpolską która ma jedno radykalne
    rozwiązanie: precz z eurokołchozem.

    > Różnią się w detalach, być może mniej kradną nielegalnie.
    > Za to legalnie ukradną znacznie więcej - skądś muszą wziąć na realizację
    > obietnic.
    > Czyli jeden pies.

    wystarczy ze uda im sie zablokowac niekontrolowany wypływ kasy za granice i vatowskie
    wałki.

    b.

  • 49. Data: 2016-10-27 09:51:26
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 października 2016 09:12:34 UTC+2 użytkownik quent napisał:

> [...]
    >
    > To się nigdy nie skończy. Chyba, że jakimś cudem odetnie się państwo od
    > większości rzeczy, którymi nie powinno się zajmować....

    no marzenia są ok - ale bądzmy realistami. Mówisz o poziomie realizacji i swoich
    marzen/wizji panstwa 100% a platforma była na 5% gdy pis jest, powiedzmy na 10%.
    Wciąż tragicznie mało - ale 2x lepiej niż platfusy.

    b.

  • 50. Data: 2016-10-27 09:57:10
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 października 2016 09:15:17 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > co to sa gendery?

    wbrew zdaniu kolegów jak cie mam za inteligentnego w miare człowieka i nie wątpie ze
    wiesz o czym mówie

    > mówisz, że lepiej jest gdy negocjacje prowadzi maciorewicz z D'Amato, o to
    > ile się temu pierwszemu dostanie pod stołem?

    widzisz, masz bardzo jasną wizję polityków którzy są nieuczciwi (nowaka bronisz w
    imie ideologii antypisowskiej, a nie dlatego ze w niego wierzysz) i przekładasz to na
    wszystkich polityków.
    Maciarewicz/kaczor/kaminski/duda są bardzo niewygodni - bo oni w łape nie wezmą.
    Pomniejsze pisowe rybki coponiektóre może i tak ale to i tak nie ta skala co przez 25
    ostatnich lat.

    b.