  • 11. Data: 2013-02-20 11:12:28
    Temat: Re: Byli już?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 20 lutego 2013 11:01:23 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:
    > Tylko Korwin.

    To już wolę grypę
    ;)

  • 12. Data: 2013-02-20 11:40:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 20 Feb 2013 11:41:23 +0100 osobnik zwany quent napisał:

    > Niż wyzdrowieć??

    od Korwina to juz nawet syf lepszy

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2013-02-20 11:41:23
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    > To już wolę grypę
    > ;)

    Niż wyzdrowieć??

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 14. Data: 2013-02-20 11:46:45
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2013-02-20 11:40, masti pisze:

    > od Korwina to juz nawet syf lepszy

    To dopiero elokwencja! Brawo!

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 15. Data: 2013-02-20 11:59:48
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "quent" <q...@b...gmail.kom> napisał w wiadomości

    > Niż wyzdrowieć??

    hehe
    Parytetem zlota?

    Pozdro.. TK

  • 16. Data: 2013-02-20 12:00:18
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > okupantow.

    Tych okupantów to niby sami wybralismy podobno;)
    Ja wiemn: dżuma, cholera, grypa;)

    jacy sami:)
    oni sami siebie wybirają,
    na 35mln rodakow reszta ciężko pracuje i musi kombinować bo jak by nie
    kombinowali, to byłby kompletny krach,
    miejsca pracy tworzą sami dla siebie, najgorsze, ze tej machiny nie da się
    zatrzymać

    w tych 35mln, to urzędnicy policjanic nauczyciele emeryci też bogu ducha
    winni dzieci

    to jak ma być dobrze?

    powinni zacząć od zwalniania samych siebie,
    tu trzeba Janusza Korwin-Mikkego,
    aby porządek zrobił bo inaczej nigdy nie będzie dobrze.

  • 17. Data: 2013-02-20 12:06:05
    Temat: Re: Byli ju??
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2013-02-20 11:59, Maniek4 pisze:
    > U?ytkownik "quent" <q...@b...gmail.kom> napisa? w wiadomo?ci

    > hehe
    > Parytetem zlota?

    Ho ho... trochę odleciałeś za daleko.
    Problemy są o wiele bliżej.
    Pierwsza decyzja - zniesienie podatku dochodowego - tak jak zaczynali
    Niemcy za Erhardta. Od tej chwili wszystko samo ruszyło u nich z kopyta.
    Ogólnie chodzi o likwidację koryta bo albo czeka nas albo bankructwo i
    kij wie kto przy władzy albo opamiętanie w zadłużaniu w co nie wierzę.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 18. Data: 2013-02-20 12:09:28
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

> [...]
    > odliczyli klatkę schodową w całości, garaż.
    > Zastanawiam się jeszcze nad jednym. W wyliczeniu do podatku jaki dostaję,
    > podana powierzchnia jest do drugiego miejsca po przecinku. Zastanawiam
    > się, co jest gdy pojedyncze centymetry się nie zgodzą, no bo przecież nie
    > ma siły żeby grubośc tynku i wszystko grało cacy, choćby po postawieniu
    > kominka zmniejszyła mi się powierzchnia, czy się o te centymetry
    > przyczepiają czy raczej ogólnie szukają samowoli budowlanych czyli
    > dobudówek, podniesionych ścian kolankowych czyli większej powierzchni

    bez zapowiedzi raczej przyjśc nie mogą, bo co najwyżej pocałują klamkę :).
    Osobiście podałem źle. Poszedłem z projektem miesiąc temu zaraz po
    odbebraniu budynku do użytku i poprosiłem, aby sami policzyli, to
    powiedzieli mi, ze sam mam wpisać,
    no to wpisałem tyle co na projekcie, bez pownicy ale za duzo o 30m (z
    skosami) ale piwnicy nie podalem ktora ma 80m2 poniżej 220mm, (czyli połowa
    ceny)

    Niby wychodzi na jedno, ale chyba się pofatyguję zrobić korektę, temat
    świeży bo dom oddałem miesiąc temu więc myślę, ze sie nie czepią,
    a po co ktoś o pare złotych w przyszłości ma mieć problemy.

    pozdrawiam
    AT

  • 19. Data: 2013-02-20 12:13:14
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    ps.com...
    W dniu środa, 20 lutego 2013 09:51:27 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:

    >Niestety masz dużo racji.
    >Alew kółko sie trochę zamyka- urzedasy tworza głupie przepisy aby łatac
    >dziury budżetowe, obywatele kombinuja jak moga aby >płacic mniej.

    To nie my, tylko rzadzacy sa od uchwalania prawa. Prawo ma byc takie, zeby
    nie kombinowac i pozwolic ludziom sie bogacic.
    Dlaczego Niemcy lagodniej przechodza kryzys? Bo sa bogatsi. Nie pojda co
    najwyzej do kina czy na kawe, a biedni? Praca sie konczy, Ergie pisze to sie
    przeprowac, a jesli nie to nie ma wyjscia. Zeby przezyc trzeba kombinowac.
    Niby czemu w imie rabunkowych przepisow ma sie rezygnowac z miejsca gdzie
    sie mieszka?

    >Nie oszukujmy się- np. pewnie żaden z piszących na tej grupie jak budował
    >dom to coś kupił bez faktury, robocizna na czarno itp.
    >Kilka dni temu czytałem że już rodacy wymyslili jak nie płacic akcyzy za
    >auta- kupuja luksósowe Porsche czy inne Bentleye i rejestruja >je jako auta
    >pomocy drogowej. I poodobno wtedy akcyzy sie nie płaci.
    >I na naszych drogach mamy Cinquecenta rejstrowane jako cięzarówki a
    >sportowe Porsche jako pomoc drogowa.
    >Fotoradary dla bezpiecństwa a wyższa akcyza na wóde i fajki w celu dbania o
    >zdrowie obywateli;)

    Mamy tez gloszona prawde o zaciskaniu pasa. W odpowiedzi mamy informacje o
    premiach w "firmach" gdzie nie rozlicza sie za wyniki i wyplaca przeciez nie
    biednym ludziom premie z naszych podatkow. To jest paranoja. Ludzie wogole
    nie widza sensu bycia uczciwym. Dlatego tez rosnie system kontroli, a nie
    lagodzenia przepisow w kierunku obnizania kosztow zycia. Rzadzacym zalezy
    chyba na tym zebysmy mieli mniej a nie wiecej. Posel dostaje pieniadze na
    prowadzenie biura. Tak sobie mysle, maly sklep spozywczy na wsi. Gdyby
    dostawal pieniadze na prowadzenie sklepu to po odliczeniu kosztow - zus,
    prad, woda, lokal - moglby wogole tego sklepu nie otwierac, bo te pare tysi
    zostanie, ktorych prowadzac sklep nie zarobi. I niech by sobie bylo, gdyby
    sami to wypracowali.

    Pozdro.. TK

  • 20. Data: 2013-02-20 12:18:14
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    Jeden trąbi aby zlikwidować koryto a Ty głosujesz na tych co to sprawią,
    że będzie dalej tak jak to opisałeś.
    To jest paranoja! ;-P