  • 11. Data: 2020-05-09 15:33:56
    Temat: Re: Cena energii - zenus bluzga
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Uderzyć w stół a pizdziak vel runt dziura w dupie się odezwie.

  • 12. Data: 2020-05-09 16:43:33
    Temat: Re: Cena energii
    Od: collie <c...@v...pl>

    > To u mnie ceny prądu spadły.

    Pewnie masz taki licznik do prądu jak do wody.
    Albo TVPiS przekazała na pasku przekaz dnia dla
    suwerena, że ceny spadły. Lub łżesz. Bądź jedno
    i drugie, i trzecie.

  • 13. Data: 2020-05-09 18:34:50
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 8 maja 2020 22:25:39 UTC+2 użytkownik Kadar napisał:
    > Mieszkanie w bloku, 70m, sprzęt standardowy. Podobno dotychczasowe rachunki to
    > ok. 150-200 na miesiąc. Podliczeniu okresu rozliczeniowego ma dopłacić prawie
    > 900 a miesięcznie teraz będzie ok 350.

    A nie kombinowała czasem z kupowaniem energii u alternatywnego dostawcy
    i skończyła się umowa i przeszła na czas nieokreślony z jakimiś
    stawkami z kosmosu?

    L.

  • 14. Data: 2020-05-09 19:51:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie kombinowała. Cała historyjka jest zmyślona.

  • 15. Data: 2020-05-09 23:56:13
    Od: marios <d...@f...gd>

    > Nie kombinowała. Cała historyjka jest zmyślona.

    Ja, Zenku, przyznaję Ci rację.
    A jeżeli nawet nie jest zmyślona, to budzi odrazę tworzenie takich plot
    bez poparcia.
    Moja teściowa ~70 lat to może i nie potrafi rozszyfrować f-ry, ale ona
    do internetu nie pisze historii: podaj dalej*

    * na zwrócenie uwagi wychowawcy syna, aby nauczyciele zadanych lekcji,
    bez wyraźniej potrzeby, nie przesyłali mejlem dając pretekst do
    włączenia kompa (i oh klasyka - gierki), podniosła się jakaś 'dama' że:
    no jak to, to przecież takie nowoczesne. Miałem ochotę kopnąć ją głęboko
    w dupę, ale co będę kopał debila, nic to nie da.

  • 16. Data: 2020-05-10 08:25:26
    Od: Runt <r...@a...prv>

    W dniu 2020-05-09 o 15:33, cwelik Zenek Kapelinder pisze:
    > Uderzyć w stół a pizdziak vel runt dziura w dupie się odezwie.

    brawo zenusiu! brawo! jak sie ma twoje przerośnięta łechtaczka? ;-))))

    --
    Runt

    Keep smilling. All's well that ends well!

  • 17. Data: 2020-05-10 12:59:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kadar o...@g...com ...

    > Znajoma zrozpaczona przysłała mi mail ile przysłali jej do
    > dopłacenia. Mieszkanie w bloku, 70m, sprzęt standardowy. Podobno
    > dotychczasowe rachunki to ok. 150-200 na miesiąc. Podliczeniu okresu
    > rozliczeniowego ma dopłacić prawie 900 a miesięcznie teraz będzie ok
    > 350. Czy rzeczywiście tak wzrosły ceny prądu? K.
    > Stay strong

    Moze dostała fakture ile ta energia kosztuje w rzeczywistosci, razem z
    dopłatami rzadowymi? ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 18. Data: 2020-05-10 21:11:51
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > W Polsce czy w kraju dalekim? :-)

    W Polsce.
    K.

  • 19. Data: 2020-05-10 21:13:05
    Od: Kadar <o...@g...com>

    W dniu sobota, 9 maja 2020 10:13:58 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Raczej nikt nie namieszał a twórca tego super tematu jest z bandy kodofilsko,
    pedofilsko platformowej. Tacy jak on prawdę powiedzą jak się pomylą.

    Ty chyba rzeczywiście masz coś z głową!
    K.

  • 20. Data: 2020-05-10 21:17:11
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > A nie kombinowała czasem z kupowaniem energii u alternatywnego dostawcy
    > i skończyła się umowa i przeszła na czas nieokreślony z jakimiś
    > stawkami z kosmosu?

    Nie, osoba całkowicie nie przedsiębiorcza. Jak dali x lat temu tak trzyma, niczego
    nie zmienia.
    K.