  • 21. Data: 2020-05-10 21:18:09
    Temat: Re: Cena energii
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Nie kombinowała. Cała historyjka jest zmyślona.

    Nie zmyślona. Dostanę kopie umieszczę do obejrzenia.
    K.

  • 22. Data: 2020-05-10 21:19:29
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Ja, Zenku, przyznaję Ci rację.
    > A jeżeli nawet nie jest zmyślona, to budzi odrazę tworzenie takich plot
    > bez poparcia.
    > Moja teściowa ~70 lat to może i nie potrafi rozszyfrować f-ry, ale ona
    > do internetu nie pisze historii: podaj dalej*

    Tego chyba nie ma co komentować.
    K.

  • 23. Data: 2020-05-10 21:21:37
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Moze dostała fakture ile ta energia kosztuje w rzeczywistosci, razem z
    > dopłatami rzadowymi? ;-)

    To co napisałem jest podsumowaniem. Dopłata ok. 900, mesięczne zaliczki 350. Jasno i
    wyraźnie napisane.

    K.

  • 24. Data: 2020-05-10 22:24:09
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-05-10 o 21:21, Kadar pisze:

    > To co napisałem jest podsumowaniem. Dopłata ok. 900, mesięczne zaliczki 350. Jasno
    i wyraźnie napisane.
    A na pewno licznik był dobrze odczytany?
    bo jeżeli się ktoś pomylił i z tego wyszła dopłata to potem
    automatycznie prognoza jest wyższa. Więc trzeba do energetyki pisać
    zażalenie niech sprawdzą odczyt, licznik a może ktoś się na lewo podłączył.

    --
    Janusz

  • 25. Data: 2020-05-10 22:33:54
    Od: Kadar <o...@g...com>

> [...]
    > automatycznie prognoza jest wyższa. Więc trzeba do energetyki pisać
    > zażalenie niech sprawdzą odczyt, licznik a może ktoś się na lewo podłączył.

    Dopytam.
    K.

  • 26. Data: 2020-05-11 12:29:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 maja 2020 21:21:38 UTC+2 użytkownik Kadar napisał:

    > To co napisałem jest podsumowaniem. Dopłata ok. 900, mesięczne zaliczki 350. Jasno
    i wyraźnie napisane.

    W sobotę miałem w rekach fakturę mojej mamy
    Energa, taryfa g11
    1kWh wychodzi tam 71gr licząc wszystkie koszty
    Jeśli Twojej znajomej miesięczne zaliczki wyliczyli na 350zł to musiałby zużywać
    miesięcznie ok 500kWh. Jak na mieszkanie w bloku to coś dużo
    Zweryfikuj wcześniejsze zużycie w tej lokalizacji. Obstawiam błędne odczytanie
    licznika lub błednie wyliczone prognozy(co moze wynikac z błędnego odczytu).
    No i w Energa zaliczkowe wpłaty są dwumiesięczne(przynajmniej tak rozliczają moją
    mamę), może znajomej tez wyliczyli zaliczki na 2 miechy a nie miesiąc.

  • 27. Data: 2020-05-11 18:20:53
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Czekam na skany, będę wtedy mógł coś więcej powiedzieć.
    K.

  • 28. Data: 2020-05-11 22:43:23
    Od: marios <d...@f...gd>

    W dniu 10.05.2020 o 21:19, Kadar pisze:

    > Tego chyba nie ma co komentować.
    > K.

    Tak, przyznaję Ci rację.
    Internet jest wspaniałym wynalazkiem. Każdy może z siebie zrobić głupka
    w 3 minuty. Rozumiem - że ja.

  • 29. Data: 2020-05-12 01:11:59
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:e201b3ad-9173-4f0d-a6ec-efa40e382d7f@googlegro
    ups.com>
    user Kadar pisze tak:

    > Czekam na skany, będę wtedy mógł coś więcej powiedzieć.

    Na stronie energi jest wykres zuzycia.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety