  • 1. Data: 2010-07-07 20:44:32
    Temat: Centralna klimatyzacja
    Od: "daniel97" <d...@p...onet.pl>

    Witam
    Mo to ktoś w domku? Jakto jest rozwiązane przez multisplita? No raczej nie
    chciałbym takich ozdób wszędzie?
    Z góry dzięki za odpowiedź.
    Pozdrawiam
    Daniel

  • 2. Data: 2010-07-07 21:05:39
    Temat: Re: Centralna klimatyzacja
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 7 Jul 2010 22:44:32 +0200, daniel97 napisał(a):

    > Mo to ktoś w domku? Jakto jest rozwiązane przez multisplita? No raczej nie
    > chciałbym takich ozdób wszędzie?

    Ozdób w sensie kurtyn? A jak niby dostarczysz powietrze skoro nie
    kurtyną...? Rozwiązanie jest proste - jedna, duża i wydajna jednostka
    zewnętrzna i rozprowadzenie na kurtyny w pokojach.

    Przy okazji pochwalę się (bo nie mogę znaleźć poprzedniego tematu). Dziś mi
    założyli klimę inwerterową LG S12AT w cenie 2800 brutto z montażem. Super
    cena jak za ten montaż, no i klima też super, praktycznie jej nie słychać
    jak pracuje a jest baaaaardzo wydajna.

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2010-07-07 21:11:45
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > cena jak za ten montaż, no i klima też super, praktycznie jej nie słychać

    Jaka powierzchnie obsluguje??

  • 4. Data: 2010-07-07 22:42:04
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 7 Jul 2010 23:11:45 +0200, Kris napisał(a):

    > Jaka powierzchnie obsluguje??

    Trudno powiedzieć. Główna sala ma 18 mkw, ale w rogu jest przejście
    szerokie na 130 cm do dalszych pomieszczeń, a cały parter w sumie ma 55
    mkw. Przejście zamierzam osłonić jakąś grubą kotarą i wtedy klima (3,5 kW)
    będzie obsługiwać tylko te 18 metrów. Zimą to ma być jedyne ogrzewanie.
    Jutro jeszcze się pobawię w ciągu dnia kiedy będzie dużo cieplej.

    --
    best regards,
    scream

  • 5. Data: 2010-07-16 11:35:21
    Od: "ja" <s...@o...eu>

> [...]
    > będzie obsługiwać tylko te 18 metrów. Zimą to ma być jedyne ogrzewanie.

    A co jak w zimie będą większe mrozy niż -15 C ? Z tego co wyczytałem to
    minimalna temperatura przy której może działać klima inwerterowa.