  • 1. Data: 2009-04-27 15:32:50
    Temat: [Ceny] Obłożenie schodów płytkami
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Ile płacicie (płaciliście) za obłożenie betonowych schodów zewnętrznych
    płytkami ("kafelkami") klinkierowymi ?
    Z różnych źródeł widzę rozstrzał conajmniej 30~60 PLN m2.

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2009-04-27 18:22:44
    Temat: Re: [Ceny] Obłożenie schodów płytkami
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 27 Apr 2009 17:32:50 +0200, JKK napisał(a):

    > Z różnych źródeł widzę rozstrzał conajmniej 30~60 PLN m2.

    Schody to raczej sie liczy za mb a nie m2.

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-04-28 10:18:51
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

    Użytkownik "JKK" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
    > Ile płacicie (płaciliście) za obłożenie betonowych schodów zewnętrznych
    > płytkami ("kafelkami") klinkierowymi ?
    > Z różnych źródeł widzę rozstrzał conajmniej 30~60 PLN m2.

    Ja za schody (łuki) kawalek klombu, i kawalek cokolu zaplacilem 2 tygodnie
    temu 3 tys zl. Ale cena byla umowna i robota niewdzieczna. Duzo kafli
    docinanych po łuku. Material gres z gory i podstopnice klinkier.
    W metrach mysle ze bylo z 20 m2.

    --
    pozdrawiam
    Artur Wojtkowski / II Artur II