    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ceny w strefie ekonomicznej w KRLD.
    Date: Wed, 01 Dec 2010 22:20:50 +0100

    Dnia 01-12-2010 o 16:24:05 Jajek <2...@1...com> napisał(a):

    > "tarnus" <m...@l...de> wrote in message

    > To jest właśnie manipulacja zachodu. Z moją mamą studiował gość z Korei
    > Płn i do tej pory jest zadowolony, że tam mieszka,
    Jaaaasne :) jak studiował z twoją mamą to było za prl-u a wtedy to nawet
    ściany uszy miały, to co miał powiedzieć, chłop myślał nad tym co mówi
    żeby po powrocie nie trafić do obozu pracy.

    a te brednie o
    > koreańczykach wpieprzających trawę można włożyć między bajki.
    Pewnie a ci co stamtąd uciekli to sie wszyscy zgadali i to samo powtarzają?
    Takie bajki to dzieciom opowiadaj, ostatnio był wywiad z koranka która z
    tamtąd
    uciekłą z matką, pchnęła je do tego desperackiego czynu śmierć ojca z
    ...zgadnij?
    Głodu.

    > Facet natomiast uważa że cywilizacja zachodu to totalne dno, kultura w
    > której nastolatki dają dupy w galeriach handlowych za komórkę to upadek
    > człowieka.
    Za pieniądze ksiądz się modli, za pieniądze chłop się podli.

    Chiny i Korea o ludzi dbają i chwała im za to.

    :)))

    --
    Pozdr
    JanuszK