  • 1. Data: 2016-03-21 09:33:15
    Temat: Cięcie wiśni ozdobnej
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Mam przed chałupą wiśnię ozdobną (japońską), której gałęzie rozrosły się
    mocno i przeszkadzają, bo wchodzą na chodnik.
    Czytam, że cięcie "nie jest wskazane" z uwagi na łatwość infekcji.
    Czy, jak przytnę teraz na wiosnę luz za 1-3 tygodnie, to bardzo drzewku
    zaszkodzę?
    Jacek

  • 2. Data: 2016-03-22 18:16:25
    Temat: Re: Cięcie wiśni ozdobnej
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Czytam, że cięcie "nie jest wskazane" z uwagi na łatwość infekcji.
    > Czy, jak przytnę teraz na wiosnę luz za 1-3 tygodnie, to bardzo drzewku

    Hejka. Niezwłocznie po cięciu opryskaj drzewko miedzianem a większe rany
    zasmaruj miedzianem z farbą emulsyjną.
    Pozdrawiam prewencyjnie Ja...cki

  • 3. Data: 2016-03-22 21:10:43
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2016-03-22 o 18:16, Dirko pisze:

    > Hejka. Niezwłocznie po cięciu opryskaj drzewko miedzianem a większe
    > rany zasmaruj miedzianem z farbą emulsyjną.
    > Pozdrawiam prewencyjnie Ja...cki
    Tak zrobię. Dzięki!
    Jacek