    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Ciekawostka - ptak w kominku
    Date: Tue, 17 Dec 2013 22:17:15 +0100

    Uszanowanie.

    W sobote lezac jak zgnily kapitalista o poranku uslyszalem dzine
    dzwieki. Pomyslalem, ze cos za oknem i nie zwracalem uwagi. Jednak po
    jakims czasie ten dzwiek mnie zaintrygowal. Po przeprowadzonym sledztwie
    okazalo sie, ze powodem dzwiekow jest stwor w kominku, a konkretnie w
    miejscu wylotu spalin. Tam jest cos w rodzaju zeliwnego odlewu
    zakrywajacego bezposredni wylot spalin do komina. Tym czyms okazal sie
    ptak wielkosci golebia. Nie mam pojecia jak ten ptak skrecil w kominie z
    wkladu kamionkowego do stalowej rury kominka i spadl do wkladu. Troche
    sie natrudzilem zeby biedaka zywego uratowac.
    Tak sobie mysle, czy mozna zabezpieczyc sie na przyszlosc jakas kratka
    montowana na wylocie komina?

    Pozdro.. TK