  • 1. Data: 2014-01-31 13:25:36
    Temat: Co do was przylatuje do karmików?
    Od: SJS <s...@p...pl>

    U mnie tacy sa goście
    http://www.kuriergarwolinski.pl/forum/index.php?topi
    c=3795.0
    Prawie kilo dziennie potrafią zmłucić
    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-01-31 13:46:47
    Temat: Re: Co do was przylatuje do karmików?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan SJS napisał:

    > U mnie tacy sa goście
    > http://www.kuriergarwolinski.pl/forum/index.php?topi
    c=3795.0
    > Prawie kilo dziennie potrafią zmłucić

    Sójkę, co nie od dzisiaj wiadomo, cechuje niski poziom zamorzności.
    Nie przepuści więć żadnej miejscowej okazji, by coś sobie skubnąć.

    Jarek

    --
    Odwiedziła najpierw Szczecin
    Bo tam miała dwoje dzieci

  • 3. Data: 2014-01-31 14:49:30
    Od: "bulka paryska" <z...@p...onet.pl>

    c=3795.0
    > Sójkę, co nie od dzisiaj wiadomo, cechuje niski poziom zamorzności.
    > Nie przepuści więć żadnej miejscowej okazji, by coś sobie skubnąć. Jarek
    ===========
    Lol :-) supersuptelnie ;-)
    bp

  • 4. Data: 2014-01-31 23:47:45
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2014-01-31 13:25, SJS pisze:
    > U mnie tacy sa goście
    > http://www.kuriergarwolinski.pl/forum/index.php?topi
    c=3795.0
    > Prawie kilo dziennie potrafią zmłucić
    :)
    A ja dzisiaj takim ptaszkom strzeliłem fotę
    https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-pr
    n2/t1/1782050_652607218111123_1764879163_n.jpg
    :)
    --
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal

    sklep: http://trawki.pl/
    http://facebook.com/trawki

  • 5. Data: 2014-02-01 09:03:51
    Od: "saskatchewan" <t...@t...pl>

    > A ja dzisiaj takim ptaszkom strzeliłem fotę
    > https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-pr
    n2/t1/1782050_652607218111123_1764879163_n.jpg

    Z takim klockiem u nogi nie dziwne że nie odleciały do ciepłych krajów.

  • 6. Data: 2014-02-01 09:45:32
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2014-02-01 09:03, saskatchewan pisze:

    n2/t1/1782050_652607218111123_1764879163_n.jpg

    > Z takim klockiem u nogi nie dziwne że nie odleciały do ciepłych krajów.
    :)
    One na tych drewnianych klockach stoją aby nie stać na zimnym śniegu
    :P
    Zobacz na nasze rodzime tzn u nas zimujące, im śnieg nie przeszkadza
    :)))))

  • 7. Data: 2014-02-01 12:06:01
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Tadeusz Smal napisał:

> [...]
    > :P
    > Zobacz na nasze rodzime tzn u nas zimujące, im śnieg nie przeszkadza

    To nie takie proste. Niektórym być może przeszkadza, ale nie dają tego
    po sobie poznać.

    Jarek

    --
    Gdy na polu ze śniegiem wiatr wyje,