  • 1. Data: 2014-02-27 00:40:57
    Temat: Co na komary na zewnątrz?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Czy ktoś używał Komarop Out? - czy jest tak skuteczny jak piszą?
    http://dobreprodukty.pl/?p=oferta&oferta=komarop-out
    -1litr-owadoks-100ml-gratis-na-komary-muchy-kleszcze
    -koncentrat-ID2248440

  • 2. Data: 2014-02-27 08:36:00
    Temat: Re: Co na komary na zewnątrz?
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2014-02-27 00:40, Ikselka pisze:
    > Czy ktoś używał Komarop Out? - czy jest tak skuteczny jak piszą?
    > http://dobreprodukty.pl/?p=oferta&oferta=komarop-out
    -1litr-owadoks-100ml-gratis-na-komary-muchy-kleszcze
    -koncentrat-ID2248440

    A pszczoły? Zniosą to?

    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 3. Data: 2014-02-27 09:13:36
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-02-27 08:36, SJS pisze:
    -1litr-owadoks-100ml-gratis-na-komary-muchy-kleszcze
    -koncentrat-ID2248440

    > A pszczoły? Zniosą to?

    Nie wiem co to za szuwaks ten Komarop. Sprzedawca jedynie puszcza jakiś
    bełkot "profesjonalny, najmocniejszy, nowej generacji" ale nie podaje
    składu.
    Ja stosowałem Trebon Mega 10 SC z etofenproksem. Faktycznie działa, ale
    tylko do pierwszego deszczu, który go spłukuje. Niestety dla pszczół
    jest toksyczny, ale sądzę, że opryskując zakamarki i krzaczory, gdzie
    pszczoly nie latają ale za to siedzą tam chętnie komary to bilans zysków
    i strat jest zdecydowanie na plus.
    Jest też inny problem, bo komary bestyje potrafią latać i jak się
    opryska tylko w swoim ogródku, to przylecą od sąsiada. Oprysk ma sens
    tylko, gdy się minimum 30 metrów od domu wytruje te bestie.
    Jacek

  • 4. Data: 2014-02-27 20:23:27
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 27 Feb 2014 08:36:00 +0100, SJS napisał(a):

    -1litr-owadoks-100ml-gratis-na-komary-muchy-kleszcze
    -koncentrat-ID2248440

    > A pszczoły? Zniosą to?

    Hmmmm, nie pomyślałam o tym. Pewnie nie. Czyli nie ma tematu...

  • 5. Data: 2014-02-27 20:24:10
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 27 Feb 2014 09:13:36 +0100, Jacek napisał(a):

> [...]
    > opryska tylko w swoim ogródku, to przylecą od sąsiada. Oprysk ma sens
    > tylko, gdy się minimum 30 metrów od domu wytruje te bestie.

    Fakt. Czyli dam sobie spokój, poza tym pszczoły ważniejsze.