  • 11. Data: 2015-05-12 15:53:59
    Temat: Re: Co to za cudo?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 12 maja 2015 15:46:47 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
    > Założę się, że w środku tego gówna siedzi kondensator. Celowo piszę to
    > słowo na g bez gwiazdek, bo trzeba rzeczy nazywać po imieniu.
    > Jacek

    Dokładnie tak. Cieć, który to sprzedawał kiedyś, pokazywał nawet filmik,
    jak zasilają jakieś świetlówki, a po podłączeniu cudownego gówienka
    spadał prąd na amperomierzu. Tylko nikt nie był łaskaw dodać, że klient
    płaci za kilowatogodziny, a nie ampery.

    L.

  • 12. Data: 2015-05-13 12:43:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Kris pisze tak:

    > http://energy-save-pl.com/rndr/Energy_Saving_Pro_PL1
    /?esub=PBZIDyIy
    > WwtuHk4MbG1mDB1NG3lMTF1PbSdOFWAWARw
    >
    > Trafiłem w sk ieci na coś takiego. Co to jest i czym to się je?

    zmniejszenie toku przepływu prądu - tokowania chyba?

    przez co mniejsze wskaźniki na liczniku - LCD się zmniejszają?

    z jakich przyrządów elektrycznych korzystasz - z przyrządu odkurzacz

    także przedłuża żywotność elektroniki - Elektroniki 409D

    Obniża niebezpieczne dla zdrowia promieniowanie elektromagnetyczne,
    które jest wydzielane przez przewód i elektronika - nie wydzielam
    żadnego promieniowania, po za tym już nie pracuje w zawodzie

    Dziękuję za wysoką jakość. Do kupna tego, miałam jeszcze inny, podobny
    przyrząd, ale on wydał się w ogóle niepomocnym, a po 2 tygodniach w
    ogóle przestał pracować. Złapałam się na niską cenę - wycięcie
    konkurencji plus załągodzenie bulwersacji ceną z sufitu. Ten punkt
    odfiltruje i pozostawi największych debili.

    Wasza sieć jest zabezpieczona od energii reaktywnej, elektryka
    potrzebuje mniej prądu. Z lekcji fizyki, wiadomo, że istnieje energia
    aktywna i reaktywna - tak jak jasna i ciemna materia :)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face. You have got a war face?