  • 1. Data: 2009-06-01 16:50:59
    Temat: forum pszczelarskie
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    witam,

    moze ktos pomoze, kiedys jak sam mialem pszczoly, to trafilem na dosc
    prezne forum, teraz nie moge za PRC znalezc.
    a poszukuje pszczelarza z woj. kujawsko-pomorskiego (blizej Wloclawka),
    zeby mi pszczoly spod dachu zabral ;-) moze znacie kogos? straz pozarna
    dala mi jakis lewy kontakt

    --
    bartek

  • 2. Data: 2009-06-03 19:46:38
    Temat: Re: forum pszczelarskie
    Od: bodie kotas <n...@g...pl>

    On 2009-06-01 18:50:59 +0200, bokomaru <b...@z...com> said:

> [...]
    > a poszukuje pszczelarza z woj. kujawsko-pomorskiego (blizej Wloclawka),
    > zeby mi pszczoly spod dachu zabral ;-) moze znacie kogos? straz pozarna

    każdy weźmie z pocałowaniem ręki ... tak że nie daj się naciągnąć że
    zapłacisz ... zapłatą jest rójka

    a to:

    http://www.miesiecznik-pszczelarstwo.pl/phpbb/index.
    php

    pozddr
    --
    Nie Pisz na tego maila - nie sprawdzam tej skrzynki

  • 3. Data: 2009-06-03 19:56:31
    Od: bodie kotas <n...@g...pl>

    On 2009-06-01 18:50:59 +0200, bokomaru <b...@z...com> said:

> [...]
    > a poszukuje pszczelarza z woj. kujawsko-pomorskiego (blizej Wloclawka),
    > zeby mi pszczoly spod dachu zabral ;-) moze znacie kogos? straz pozarna

    nie wiem czy to jest coś dla ciebie warte:

    WOJEWÓDZTWO POMORSKIE

    WOJEWÓDZKI ZWIAZEK PSZCZELARZY W GDAŃSKU - CZŁONEK PZP

    80-874 Gdańsk, ul. Na Stoku 48

    tel./fax. 058 301 19 04

    www.wzpgda.webpark.pl

    Prezes - Jan Przychoda

    WOJEWÓDZTWO KUJAWSKO-POMORSKIE

    POMORSKO-KUJAWSKI ZWIĄZEK PSZCZELARZY - CZŁONEK PZP

    85-039 Bydgoszcz, ul. Hetmańska 38
    tel./fax 052 349 37 81 w. 513 (biuro czynne we wtorki i piątki od 9.00
    do 15.00)

    Prezes - Jacek Paul

    Kierownik biura - Zdzisław Szabelan

    REGIONALNY ZWIĄZEK PSZCZELARZY - CZŁONEK PZP

    87-100 Toruń, ul. Środkowa 11

    tel. 056 652 01 54 (biuro czynne we wtorki od 10.00 do 14.00)

    Prezes - Tadeusz Dussa

    tel.kom. 501 180 974

    www.rzp-torun.pl

    e-mail r...@t...pl

    REGIONALNY ZWIĄZEK PSZCZELARZY ZIEMI KUJAWSKO-DOBRZYŃSKIEJ - CZŁONEK PZP

    87-800 Włocławek, ul. Brzeska 8

    tel. 054 232 24 47 (biuro czynne we wtorki i piątki od 8.00 do 14.30)

    Prezes - Edward Stefaniak

    Kierownik biura - Jan Wojciechowski

    --
    Nie Pisz na tego maila - nie sprawdzam tej skrzynki

  • 4. Data: 2009-06-03 22:38:48
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    bodie kotas wrote:
    > każdy weźmie z pocałowaniem ręki ... tak że nie daj się naciągnąć że
    > zapłacisz ... zapłatą jest rójka

    generalnie - niezupelnie.
    dwoch odpuscilo, 30 km bylo za daleko.
    z trzecim umowilem sie na piatek, ale mowi ze moze byc ciezko, bo minal
    juz ponad tydzien, a pod dachem pszczoly, jak twierdzil, sie rozlaza.
    takze jesli nie wyjdzie, to w sobote straz i eksterminacja. pewnie dach
    trzeba bedzie w duzym stopniu rozebrac.

    --
    bartek