  • 1. Data: 2009-06-28 11:29:11
    Temat: Co to za roślina ?
    Od: "krzysiek" <y...@v...pl>

    Wyrosła mi na działce nie wiadomo skąd :) . ma bardzo ciekawą cechę , jak
    liście łączą sie z łodygą ,tworzy ona rodzaj zbiorniczka na wodę - pewnie
    zapas na czas suszy
    ::)

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1d4c1e13f93ad3eb
    .html

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d158fd1f6535dc14
    .html

  • 2. Data: 2009-06-29 09:09:52
    Temat: Re: Co to za roślina ?
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

    Użytkownik krzysiek napisał:

    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1d4c1e13f93ad3eb
    .html

    Szczeć. Sama się wysiewa, roślin dwuletnia. Ładnie wygląda
    w suchych bukietach, pewnie widywałeś malowaną na różne kolory.

    Najpiękniejszą muzyką przed snem

  • 3. Data: 2009-07-09 09:37:16
    Od: KuIeczka <w...@s...info.pl>

    Też bym chciała taką mieć, czy ma ktos może nasionka?

    pzdr wszystkich

    Kuleczka

  • 4. Data: 2009-07-11 06:26:19
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

    Użytkownik KuIeczka napisał:

    .html

    .html

    > Też bym chciała taką mieć, czy ma ktos może nasionka?

    Nasionka trudno złapać - wysiewa się sama. Jeżeli masz ochotę
    przyjechać po nie 46 km od Warszawy, to możesz dostać sadzonki.

    Najpiękniejszą muzyką przed snem

  • 5. Data: 2009-07-16 13:25:56
    Od: KuIeczka <w...@s...info.pl>

    wiem,http://krycha.kofeina.net choć nie będzie to pewnie myśl złota:
    >                             Najpiękniejszą muzyką przed snem
    >                             jest mruczenie szczęśliwego kota. (F.Klimek)

    Dzieki:)

    Odezwę się jesienią:)

  • 6. Data: 2009-07-16 15:51:24
    Temat: Re: Re: Co to za roślina ?
    Od: Panslavista <p...@w...pl>

    On Thu, 16 Jul 2009 06:25:56 -0700, KuIeczka wrote:

    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1d4c1e13f93ad3eb
    .html

    Podobna do sałaty łodygowej.