    Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci,pl.rec.dom
    Subject: Re: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <p7tz2gvxirvy$.q7kfaios15r3.dlg@40tude.net> <md2pjj$61n$1@dont-email.me>
    <1iw30f7zmcci4.1ija6a9hrcgfl$.dlg@40tude.net>
    <md2qh2$d7j$1@dont-email.me> <1l7q1rxglyili.hryo9r3ho2rp$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@4...net>
    <X...@1...0.0.1>
    <t3fo0ef3l6wt$.1c3t39vbyhgvd.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <qmpf97o2mk3v.18omnoz1b0znd$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <n6lypm4jcx8o$.1aikimuinjfen$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <md4vqv$4l3$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <ai0dubci33ti$.1s8e9gdtkdnvc$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <19927ubo3jjjg.1ttuufndsa4h1$.dlg@40tude.net>
    Date: 04 Mar 2015 07:19:32 GMT

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Owszem, zaskakująco dużo - ale właśnie w tym gąszczu to trzeba
    > wiedzieć, które podać, a które nie, żeby być wiarygodnym, np dla
    > Ciebie, "zwykłego człowieka" 3333-]
    > Np podaje się, że na skutek nieszczepienia idzie straszna epidemia, a
    > nie podaje się, że właśnie obcięto fundusze na refundację leków i
    > leczenie. No i naród ma igryska i cebulę, i hajda na
    > antyszczepionkowców, zamiast wziać się za ten rząd, który im po cichu
    > wprowadza rzeczywisty (a nie urojony) smród.

    O jakich konrketnie obcieciach refundacji mowisz?
    Bo ogolnie to o lekach, cenach, refundacji, odpłatnosci etc to sie w
    mediach mówi bardzo duzo!

    > Albo podaje się, że właśnie źli i paskudni rolnicy wyszli na drogi, a
    > nie podaje się, że się właśnie (co sama wczoraj widziałam) w Biedronce
    > sprzedaje włoskie i kanadyjskie jabłka i "zwykli ludzie", co na tych
    > rolników psioczą o drogi, ochoczo te kanadyjskie jabłka kupują,
    > zamiast kupować polskie.

    Nikt nie mówi, ze rolnicy są źli i okrutni. Tak samo jak nikt nie mów, ze
    tacy są górnicy.
    Skoro śa protesty to media dochodz dlaczego protestują, czy ich zadania asa
    słuszne, ocenia sie równiez forme protestu.

    Przykładowo górnicy podaja ze zarabiaja jakies mieszne pieniadze. Po co
    kłamią ze np,. górnik zarabia 2500zł?

    Co do jabłek w biedronce - nie wiem czego oczekujesz. Tego ze w głównych
    faktach powiedzą jabłka kanadyjskie w biedronce!
    Pomijam ze to sie wydaje az niemozliwe, zeby przy cenie skupu jaka podaja
    rolnicy (10gr) opłacało się komukolwiek przywozić jałbka z Kanady.
    Spojrze z ciekawosci dzis.

    > O wiekszych przekrętach, o których sprzedajna prasa milczy, podając
    > ludowi w zamian coś, co go powinno skutecznie zająć na długie zimowe
    > wieczory i odciągnąć od patrzenia władzy na rączki, już nawet nie
    > wspominam.

    To moze własnie wspomnij.
    Na polityce jest taki jeden, co to ciagle mówi, ze media nie podaja czesci
    informacji.
    Ale jak wejdziemy w szczegol, to okazuje sie, ze kazdy zarzut jest bzdurą,
    bo wszystkie informacje, ktorych ponoc nie ma, jednak sa.