  • 631. Data: 2015-03-07 19:00:56
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-03-06 o 21:14, @ pisze:

    > No wlasnie ta 100% odpornosc jest podobno wielce dyskusyjna.
    > Wg lekarzy, z ktorymi rozmawialam jest podobnie jak z wirusem ospy - w
    > dziecinstwie wywoluje ospe, a w wieku doroslym polpasca (wlasnie u osob,
    > ktore jako "mlodociane" przeszly ospe), czyli pelnej odpornosci nie daje.

    Jeśli nic nie daje pełnej odporności, to z dwojga złego może lepiej się
    zaszczepić niż przechorować?

    Ewa

  • 632. Data: 2015-03-07 19:03:11
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-03-06 o 23:16, @ pisze:

    > Odra nie jest choroba smiertelna

    A kto twierdzi, że jest śmiertelna? Często przynosi powikłania, a do
    przyjemności też nie należy.

    Ewa

  • 633. Data: 2015-03-07 19:05:07
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-03-06 o 23:43, Ikselka pisze:

    > Miło, ze bzdurność tego szczepienia i całej tej rozdmuchanej afery Ewa
    > udowadnia na swym przykładzie - jak widomo mój przykład i moich dzieci tu
    > mają za nic, więc na JEJ przykładzie wreszcie uwierzą :-))

    Jest drobna różnica - ja nie kłamię, że zachorowałam POMIMO szczepienia.
    Mnie to szczepienie nie objęło po prostu.

    Ewa

  • 634. Data: 2015-03-07 19:13:39
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > U nas teoretycznie też jest możliwość edukacji domowej (zdaje się,
    > że dziecko musi wtedy przystępować do testów razem z innymi), ale
    > w praktyce to chyba niewiele osób z tego korzysta.

    No właśnie nie z innymi, tylko trzeba powołać do tego specjalną
    Komisyę Oświecenia Publicznego (w wersji indywidualnej). Tylko
    zakres programu jest ten sam. Jest jeszcze naucznie indywidualne,
    w tym domowe, uczniów formalnie zapisanych do klasy. Stosowane
    przeważnie z powodów zdrowotnych. Ale to co innego.

    --
    Jarek

  • 635. Data: 2015-03-07 19:50:00
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 7 Mar 2015 08:38:52 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Decyzja jednego rodzica obejmuje więc w skutkach również inne
    > rodziny i dlatego nie można tego zostawiać w gestii rodziców jako
    > wolnego wyboru.

    Przyjdź o 5 nad ranem i łomocz do drzwi - drzewiej już bywało, ale jak
    widzisz padło. Nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 636. Data: 2015-03-07 19:51:20
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 07 Mar 2015 19:05:07 +0100, FEniks napisał(a):

    > Jest drobna różnica - ja nie kłamię, że zachorowałam POMIMO szczepienia.
    > Mnie to szczepienie nie objęło po prostu.

    Kłamiesz.

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 637. Data: 2015-03-07 20:00:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ikselka wrote:

> [...]
    d&v=olKerlHpVm8

    > A tu z komentarzy:
    >
    > "Ja urodzilem sie w 85 roku. Jako dziecko przeszedlem Swinke, Odre i
    > Rozyczke to bylo normalne trzeba to bylo przejsc jak dojrzewanie

    nie, nie było normalne. reszty bzdur czytać nie ma sensu.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 638. Data: 2015-03-07 20:05:10
    Od: ikka <i...@n...pl>

    W dniu 2015-03-07 o 19:51, Ikselka pisze:

    > Kłamiesz.

    to gorsze czy lepsze od twoich konfabulacji?

    --
    "Until your god pays taxes he has no say in my goverment"

  • 639. Data: 2015-03-07 20:13:38
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-03-07 o 20:05, ikka pisze:

    > to gorsze czy lepsze od twoich konfabulacji?

    Tak trudno uwierzyć, że aż taka stara jestem? Hi hi.

    Ewa

  • 640. Data: 2015-03-07 20:18:48
    Od: ikka <i...@n...pl>

    W dniu 2015-03-07 o 20:13, FEniks pisze:

    > Tak trudno uwierzyć, że aż taka stara jestem? Hi hi.
    >
    > Ewa

    Stary jest tylko ten, kto tak o sobie myśli :)
    dziarskiego dziadka nie widziałaś? :)

    --
    "Until your god pays taxes he has no say in my goverment"