  • 31. Data: 2009-09-09 05:20:43
    Temat: Re: Cyfra+ - jaki telewizor?
    Od: "maanj" <a...@o...pl>

    Użytkownik "zixxixx" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:dd824db8-0a02-4ef1-8040-14cb8fcabefb@k6g2000yqn
    .googlegroups.com...
    Witam.
    Wiem, ze temat walkowany juz pewnie wiele razy, ale nigdzie nie
    znalazlem odpowiedzi na moje, konkretne, pytanie.

    Zalozylem sobie Cyfre+ bez pakietu HD.
    Teraz stoje przed wyborem telewizora i ponieważ nie mam zielonego
    pojecia w temacie, prosze Was o pomoc ;)

    Telewizor ma byc min. 42 calowy

    A zatem jaki telewizor kupic? LCD? Czy plazme? FullHD, czy HD Ready?
    Jedni pisza, ze jesli telewizja nie jest w HD, to tylko plazma, inni,
    ze LCD. Czytalem tez, ze LCD moze dawac jakies zaklocenia przy
    ogladaniu zwyklej telewizji... Mi chodzi tylko o to, zeby dobrze
    odbieral Cyfre - nie mysle o przyszlosci, bo telewizory sa teraz tak
    tanie, ze jak za 5 lat HD bedzie juz standardem i wszystkie kanaly
    beda w nim nadawane, to pewnie kupie nowy...

    Prosze o pomoc, bo juz zglupialem.

    Z tego co widze plazmy sa nieco tansze... pradu tez juz specjalnie
    duzo nie ciagna - znalazlem nawet taka, ktora ciagnie niecale 200W.

    Ja posiadam plazme z panasonica 37 cali
    tez chyba przez miesiac wertowalm oferty ogladalem tv w sklepach czytalem
    opinie
    czy lcd czy plazma
    najlepsze plazmy na rynku ma Philips drugie miejsce zajmuje Panasonic
    tylko z tym ze plazmy z philipsa sa drozsze o blisko raz tyle - ranking z
    zeszlego roku z jakiejs niemieckiej gazety rtv

    to czego nie da ci zadne LCD to: naturalna barwa kolorów , szczególy detali
    , itp itd pozatym plazma jest lepsza
    gdy nie masz tv cyfrowej

    KUP PLAZME A NIE BEDZIESZ ZALOWAC :)