  • 11. Data: 2013-07-25 15:08:12
    Temat: Re: Czajnik bezprzewodowy, nieodstawianie z podstawy i pożary
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 24.07.2013 11:56, Kukus Minipalus pisze:

    > "mk" <d...@t...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Nie tylko, spotkałem się z czajnikiem z wadliwym wyłącznikiem. Potrafił
    > sobie tak sam sobie z siebie strzelić. Przy pierwszym strzeleniu
    > zagotował wode i się wyłączył, ale skończyło to się (szczęśliwie bo
    > płyta kuchenna była z granitu) dużą kałźżą stopionego plastiku i
    > potężnym smrodem.

    Pewnie sam w "pomroczności jasnej" go włączyłeś, pijacka mordo.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 12. Data: 2013-07-25 15:32:29
    Od: Waz <w...@o...pl>

    W dniu 2013-07-24 09:16, mk pisze:
    > Alo
    > W firmie mamy taka fuchę i powstały instrukcje na wszelkie wypadki,
    > jedna z nich mówi o wyłączaniu z prądu po wyjściu z pracy czajnika
    > bezprzewodowego. Dopuszczane jest odstawianie go z podstawy.
    > "Strażak" powiedział, że jako biegły specjalista miał do czynienia z
    > przypadkami pożarów spowodowanych czajnikiem pozostawionym na podstawie
    > Czy jest taka techniczna możliwość, że taki czajnik podczas spoczynku
    > może zadziałać, czy to tylko uzasadnienie obecności takiej fuchy?
    > Pdr. M

    jak najbardziej możliwe

  • 13. Data: 2013-07-25 20:43:24
    Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>

    "Andrzej Lawa" <a...@l...com> schrieb im Newsbeitrag

    > Pewnie sam w "pomroczności jasnej" go włączyłeś, pijacka mordo.

    Lawa, do ciebie to chyba tylko tak można:

    spierdalaj, ćwoku.....

  • 14. Data: 2013-07-25 22:05:30
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 25 lipca 2013 15:32:29 UTC+2 użytkownik Waz napisał:

    > jak najbardziej możliwe

    Z wyjątkiem otworzenia parasola w dupie i założenia hełmu wojskowego na lewą stronę
    wszystko jest możliwe. Na bank dziennie na Świecie jeden czajnik elektryczny się
    zjara.

  • 15. Data: 2013-07-25 22:11:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 lipca 2013 15:32:29 UTC+2 użytkownik Waz napisał:

    > jak najbardziej możliwe

    Rozwiniesz?
    Ciekawi mnie jak może sie sam włączni w czajniku włączyć.
    Samochód też się sam może uruchomić?

  • 16. Data: 2013-07-25 22:49:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 25.07.2013 20:43, Kukus Minipalus pisze:

    > Lawa, do ciebie to chyba tylko tak można:
    >
    > spierdalaj, ćwoku.....

    Możesz mi skoczyć, szczylu.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 17. Data: 2013-07-25 22:50:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 25.07.2013 22:11, Kris pisze:

    > Rozwiniesz?
    > Ciekawi mnie jak może sie sam włączni w czajniku włączyć.
    > Samochód też się sam może uruchomić?

    Jedyne co mi przychodzi do głowy to tak spartaczony czajnik, że wszystko
    się rozsypuje i dochodzi do jakiegoś spięcia.

    Ale to już coś na poziomie prawdopodobieństwa podobnym do pożaru
    wadliwej instalacji elektrycznej - czyli co, wyłączać wszystkie
    bezpieczniki przed wyjściem z domu?

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 18. Data: 2013-07-26 00:56:44
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 25 lipca 2013 22:50:57 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Jedyne co mi przychodzi do głowy to tak spartaczony czajnik,
    Jesteś pewny że to nie wsza?

  • 19. Data: 2013-07-26 09:35:03
    Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>

    > Możesz mi skoczyć, szczylu.

    Poziom dzidziusia ze żłobka.....

  • 20. Data: 2013-07-26 10:49:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 26.07.2013 09:35, Kukus Minipalus pisze:

    > Poziom dzidziusia ze żłobka.....

    Fakt. Cieszę się, że dostrzegasz swój problem. Co z tym zrobisz?

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!