  • 1. Data: 2013-06-25 14:10:38
    Temat: Czarne rurki malowane proszkowo
    Od: majer <a...@n...ma>

    Czesc
    Moze ktos z Was pomoze mi znalezc jakis sklep internetowy gdzie moge
    kupic czarne rurki malowane proszkowo. W marketach nie widze czegos
    takiego, w necie wyskakuja mi rury wodne lub inne o przeznaczeniu
    bardziej technicznym. Ja potrzebuje zrobic balustrade u gory schodow
    kreconych. Barierke mam przy nich wlasnie z czarnych rurek i chcialbym
    aby balustrada wygladala podobnie.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2013-06-25 15:04:02
    Temat: Re: Czarne rurki malowane proszkowo
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 czerwca 2013 14:10:38 UTC+2 użytkownik majer napisał:

    > aby balustrada wygladala podobnie.

    Zrób balustardę z rurek i zawież do zakładu który maluje proszkowo.
    Ceny tych usług sa niewysokie.
    Ktoś pisał że za pomalowanie duzej pramy przesuwnej zapłacił kilka stówek zaledwie.

  • 3. Data: 2013-06-25 15:06:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 czerwca 2013 15:04:02 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Ceny tych usług sa niewysokie.
    > Ktoś pisał że za pomalowanie duzej pramy przesuwnej zapłacił kilka stówek zaledwie.

    Pierwszy z brzegu link z google

    http://www.mech-bud.com.pl/malowanie-i-lakierowanie-
    proszkowe-cennik.html

  • 4. Data: 2013-06-25 15:12:08
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    ps.com...
> [...]

    >Ceny tych usług sa niewysokie.
    >Ktoś pisał że za pomalowanie duzej pramy przesuwnej zapłacił kilka stówek zaledwie.

    Ale trzeba znaleźć odpowiedniej wielkości piec a to chyba nie każdy zakład posiada.

  • 5. Data: 2013-06-25 15:18:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 czerwca 2013 15:12:08 UTC+2 użytkownik Jan Koval napisał:

    > Ale trzeba znaleźć odpowiedniej wielkości piec a to chyba nie każdy zakład posiada.

    Skoro brame przesuwna pomalowali to z balustarda mniejszy problem. Trzeba podzwonic i
    popytac;)

  • 6. Data: 2013-06-25 21:13:29
    Od: k...@g...com

    > Zrób balustardę z rurek i zawież do zakładu który maluje proszkowo.
    >
    > Ceny tych usług sa niewysokie.
    >
    > Ktoś pisał że za pomalowanie duzej pramy przesuwnej zapłacił kilka stówek zaledwie.

    Taniej i lepiej wyjdzie pomalowanie bramy farbami epoksydowymi. Tak samo z
    balustradami, drewnianymi oknami, drzwiami, schodami itp. No i nic dużego nie trzeba
    wozić, a to też koszt.