  • 1. Data: 2010-07-31 13:58:45
    Temat: Czy ktoś ma/zna taki ekspres?
    Od: medea <X...@p...fm>

    Bosch TCA 5201

    http://www.bosch-home.pl/produkty/drobny-sprz%C4%99t
    -kuchenny/ekspresy-do-kawy/ekspresy-ci%C5%9Bnieniowe
    /ekspresy-ci%C5%9Bnieniowe-wolnostoj%C4%85ce/list.ht
    ml

    Czy ktoś zna ten model i może coś o nim powiedzieć? Proszę o opinie.
    Jest akurat w promocji w jednym z supermarketów i mam ochotę zamienić na
    niego mój stary wysłużony ekspres Krupsa.

    Ewa

  • 2. Data: 2010-07-31 14:48:02
    Temat: Re: Czy ktoś ma/zna taki ekspres?
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>

    Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jest akurat w promocji w jednym z supermarketów i mam ochotę zamienić na
    > niego mój stary wysłużony ekspres Krupsa.

    Jest taki serwis Caffe prego! i bardzo ciekawe forum:
    http://www.caffeprego.pl/phpBB2/index.php
    Poszukaj odpowiedzi w forum "subiektywne opinie użytkowników" (jest o innym
    wyższym modelu) lub "ekspresy automatyczne".

    Polecam też wątek "Ekspres kolbowy czy automatyczny":
    http://www.caffeprego.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=2012

    A ten Twój wysłużony Krups to też automat, czy moze ekspres ręczny?

    Pozdrawiam,
    Druid29

  • 3. Data: 2010-08-01 20:01:49
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    Chcesz mieć dobry ekspres - kup Boscha, Siemensa, czy Krupsa.
    Chcesz mieć dobrą kawę z ekspresu - kup włoski ekspres kolbowy - polcam
    Pavoni Cellini.

    MS

  • 4. Data: 2010-08-01 21:01:39
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>

    Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Chcesz mieć dobry ekspres - kup Boscha, Siemensa, czy Krupsa.
    > Chcesz mieć dobrą kawę z ekspresu - kup włoski ekspres kolbowy - polcam
    > Pavoni Cellini.

    La Pavoni, Rancilio, Ascaso, Demoka i wiele innych
    ... a do tego dobry młyn, aby było co wsypać do sitka.
    Bez młynka to będzie dobry ekspres kolbowy a nie dobra kawa :)

    Pozdrawiam,
    Druid29