  • 1. Data: 2009-10-18 22:09:03
    Temat: Czy maly Karcher sie do czegokolwiek nadaje ?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Są takie małe niemal "walizkowe" Karchery.
    Pic na wode fotomontaż, czy jednak do czegoś sie takie maluchy nadają?
    Bo przykładowo łatwiej do bagaznika wrzucić takiego malucha i gdzies na daczy po
    wycieczce zmyć rowery z błota.

  • 2. Data: 2009-10-18 23:00:52
    Temat: Re: Czy maly Karcher sie do czegokolwiek nadaje ?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 19 Oct 2009 00:09:03 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):
> [...]
    > Bo przykładowo łatwiej do bagaznika wrzucić takiego malucha i gdzies na daczy po

    Samochód myje się całkiem nieźle. Tak samo tynk na murku przy ulicy po
    przejechaniu takim "zabawkowym" Karcherem nagle sobie przypomniał że
    tak naprawdę nie jest ciemnobrunatny tylko jasnobeżowy... :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 3. Data: 2009-10-19 00:18:23
    Od: marrgol <m...@g...com>

    On 2009-10-19 00:09, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > Bo przykładowo łatwiej do bagaznika wrzucić takiego malucha i gdzies
    > na daczy po wycieczce zmyć rowery z błota.

    Chyba błota z rowerów? Bo do zmycia rowerów z błota to co najmniej
    armatka wodna potrzebna... ;-)

    --
    mrg

  • 4. Data: 2009-10-19 01:18:45
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    "marrgol" <m...@g...com> wrote in message
    > Chyba błota z rowerów? Bo do zmycia rowerów z błota to co najmniej
    > armatka wodna potrzebna... ;-)

    Niepotrzebna, starczy nie czytać newsów na śpiku i się da ;)

  • 5. Data: 2009-10-19 05:42:45
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Bo przykładowo łatwiej do bagaznika wrzucić takiego malucha i gdzies na daczy po

    Warto mieć, nawet niewielki jest przydatny do mycia samochodów, rowerów,
    ścian domu, kamieni, różnych rzeczy wokół domu, choćby ptasich budek
    lęgowych wewnątrz (przed wiosną trzeba je wyczyścić). Rzadko go używamy,
    ale czasem innym sposobem nie zmyłoby się pewnych brudów, czy nie
    dotarłoby się w zakamarki.
    --
    Basia

  • 6. Data: 2009-10-19 11:07:10
    Od: "Marex" <m...@N...gazeta.pl>

    Bbjk <b...@q...pl> napisał(a):

> [...]
    > lęgowych wewnątrz (przed wiosną trzeba je wyczyścić). Rzadko go używamy,
    > ale czasem innym sposobem nie zmyłoby się pewnych brudów, czy nie
    No z myciem ścian, kamieni (z nalotu,mchów!!) to raczej
    przesada.Akurat takie powierzchnie i przedmioty wymagają cisnienia i
    dłogotrwałej pracy.A tego maluchy nie gwarantują swoimi
    delikatnymi "wnetrznosciami"... Co nie znaczy , że w pewnych sytuacjach i
    pewnych rzeczy nie umyją. Ostatnio przed opadami sniegu i wichurami
    taszczyłem swojego K7,91 na stromy dach i oczysciłem zakamarki dachu i
    aluminiowa blachę z zielonych nalotów, ob-nych ptasim guanem etc. Dach był
    mokry, jest stromy a urządzenie bynajmniej nie plecakowe. Ale jeszcze tłukę
    tę klawiaturę, wiec... Napewno znacznie wiekszy zakres mozliwosci
    prezentują silniejsze myjki.Mozliwość długotrwałej pracy przy metalowych
    pompach ma moim zdaniem decydujace znaczenie przy wyborze. Ale małe czasem
    też jest przydatne i ...piękne. Pozdrawia~M

  • 7. Data: 2009-10-19 11:18:01
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Nawet nie o cenę chodzi, tylko o łatwą przenośność i przewoźność autem np. "do kolegi
    na wieś".
    W bloku nie umyję roweru jednak ;-)
    Pytanie, czy te maluchy sa trwałe?
    Czy nie mają za dużo plastikowych częśći?
    Tak w ogóle które Karchery mają zasadnicze elementy z metalu?
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2009-10-19 14:56:34
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Jacek Osiecki pisze:

    > Samochód myje się całkiem nieźle. Tak samo tynk na murku przy ulicy po
    > przejechaniu takim "zabawkowym" Karcherem nagle sobie przypomniał że
    > tak naprawdę nie jest ciemnobrunatny tylko jasnobeżowy... :)
    Piszecie że mur czyścicie karcherem - jakim? Jakie ciśnienie?
    Ja kiedyś próbowałem mur (tynk) czyścić takim dużym (prawie-przemysłowy,
    w każdym razie pożyczona bestia warta ~3000zł), i skończyło się tym że
    skułem tynk bez jego dotykania ;) Zostały tylko placki lepiej trzymające
    się, a reszta leciała w otchłań...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 9. Data: 2009-10-19 15:11:03
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 19 Oct 2009 16:56:34 +0200, BartekK napisał(a):
> [...]
    > w każdym razie pożyczona bestia warta ~3000zł), i skończyło się tym że
    > skułem tynk bez jego dotykania ;) Zostały tylko placki lepiej trzymające

    No widzisz, zbyt dobrego użyłeś... Zabawkowy służy do mycia, profesjonalny
    do prac wyburzeniowych :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 10. Data: 2009-10-19 19:44:51
    Od: karcher lublin <s...@k...lublin.pl>

    On Oct 19, 7:18 am, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
> [...]
    > Pytanie, czy te maluchy sa trwałe?
    > Czy nie mają za dużo plastikowych częśći?
    > Tak w ogóle które Karchery mają zasadnicze elementy z metalu?

    Myjki z metalową głowicą pompy zaczynają się od serii K 5, obecnie
    najtańszym modelem jest jubileuszowa K 5.55:
    http://anzasklep.pl/k-555-jubilee-p-2328.html
    Nie jest ona gabarytowo najmniejsza, choć do bagażnika wejdzie.
    Niedawno pojawiła się malutka myjka hybrydowa (bateryjno/sieciowa),
    ale nie powala parametrami:
    http://www.anzasklep.pl/myjka-hybrydowa-hc-10-p-2299
    .html

    Oczywiście myjka z aluminiową głowicą będzie znacznie bardziej
    niezawodna od "plastikowej". Nie wspominam już o mosiężnej (np.
    wspomniana K 7.91).