  • 1. Data: 2009-10-18 12:39:05
    Temat: Materac - spręzyny czy pianka wysokoelastyczna?
    Od: jQ <a...@s...pl>

    Przymierzam się do zakupu łóżka do sypialni - rama, stelaże, materac.
    Przymierzałem się już do kilku materaców, ale nadal nie mogę się do końca
    zdecydować. W jednym ze sklepów - nota bene z bardzo miłą obsługą -
    polecono mi materace piankowe. Przymierzyłem się do Hildinga - bodaj numer
    4007, faktycznie, leżało mi się na nim bardzo wygodnie. Kolega z pracy ma
    taki i sobie chwali. Sprzedawca zachwalał też je pod tym kątem, że nie ma
    tam miejsca na roztocza. Mam troszkę awersję do sprężyn, bo dotychczas
    spałem na materacu ze sprężynami bonelowskimi (nie w kieszonkach) i po
    kilku latach było już sprężyny czuć, poza tym nieprzyjemny efekt falowania.
    Ale przymierzyłem się do materaca z Koła, ze sprężynami kieszonkowymi i
    wkładem z lateksu, i też był wygodny. I teraz nie wiem, co wybrać. Bardziej
    skłaniam się ku piance, ale słyszałem i czytałem różne opinie na jej temat.
    Może ktoś z Was podzielić się swoimi doświadczeniami?

  • 2. Data: 2009-10-18 14:55:26
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "jQ" <a...@s...pl> wrote in message news:hbf29b$obi$1@inews.gazeta.pl...

    Twardy.

  • 3. Data: 2009-10-18 16:03:58
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl>

    jQ wrote:
    > taki i sobie chwali. Sprzedawca zachwalał też je pod tym kątem, że nie ma
    > tam miejsca na roztocza. Mam troszkę awersję do sprężyn, bo dotychczas
    Czesto ludzie myla materac antyalergiczny z uczuleniem na roztocza.
    Wez pod uwage ze roztoczom to wszystko jedno czy to to materac z pianki
    czy lateksu. One zeruja na martwym naskorku ludzkim.
    Co wiecej roztocza nie uczulaja tylko ich odchody a dokladnie bialko w
    nim zawarte. A to oznacza ze dowolny materac jest do dup... gdy nie
    mozesz z niego zdjac pokrowca i go wyprac.
    Antyalergiczonosc materaca oznacza ze do pianki nie uzywa sie materialow
    powszechnie uwazanych za uczulajace (kjakies rozposzczalniki czy
    spieniacze). I nic wiecej.

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom

  • 4. Data: 2009-10-19 13:35:47
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    jQ pisze:
    > Przymierzam się do zakupu łóżka do sypialni - rama, stelaże, materac.

    Przyjrzyj sie materacom Tempur - uzywam i bardzo sobie chwale.

  • 5. Data: 2009-10-20 06:53:30
    Od: "jagr" <j...@W...pl>

    Użytkownik "Kazik" <k...@l...localnet> napisał w wiadomości
    > Przyjrzyj sie materacom Tempur - uzywam i bardzo sobie chwale.

    Chwilowo nie mam kasy, bo wydałem na kryształową wannę i złote krany.

  • 6. Data: 2009-10-20 12:23:31
    Od: jQ <j...@g...com>

    On 19 Paź, 15:35, Kazik <k...@l...localnet> wrote:

    > Przyjrzyj sie materacom Tempur - uzywam i bardzo sobie chwale.
    Sorry, ale nie stać mnie na materac za 10 000 PLN :(