    From: "Marex" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Czy maly Karcher sie do czegokolwiek nadaje ?
    Date: Mon, 19 Oct 2009 11:07:10 +0000 (UTC)

    Bbjk <b...@q...pl> napisał(a):

    > po wycieczce zmyć rowery z błota.
    >
    > Warto mieć, nawet niewielki jest przydatny do mycia samochodów, rowerów,
    > ścian domu, kamieni, różnych rzeczy wokół domu, choćby ptasich budek
    > lęgowych wewnątrz (przed wiosną trzeba je wyczyścić). Rzadko go używamy,
    > ale czasem innym sposobem nie zmyłoby się pewnych brudów, czy nie
    > dotarłoby się w zakamarki.
    No z myciem ścian, kamieni (z nalotu,mchów!!) to raczej
    przesada.Akurat takie powierzchnie i przedmioty wymagają cisnienia i
    dłogotrwałej pracy.A tego maluchy nie gwarantują swoimi
    delikatnymi "wnetrznosciami"... Co nie znaczy , że w pewnych sytuacjach i
    pewnych rzeczy nie umyją. Ostatnio przed opadami sniegu i wichurami
    taszczyłem swojego K7,91 na stromy dach i oczysciłem zakamarki dachu i
    aluminiowa blachę z zielonych nalotów, ob-nych ptasim guanem etc. Dach był
    mokry, jest stromy a urządzenie bynajmniej nie plecakowe. Ale jeszcze tłukę
    tę klawiaturę, wiec... Napewno znacznie wiekszy zakres mozliwosci
    prezentują silniejsze myjki.Mozliwość długotrwałej pracy przy metalowych
    pompach ma moim zdaniem decydujace znaczenie przy wyborze. Ale małe czasem
    też jest przydatne i ...piękne. Pozdrawia~M