  • 11. Data: 2009-01-17 07:21:26
    Temat: Re: Czy potrzeba docieplić strych (wykresy) ?
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    marekjan pisze:

    > U mnie nad jętkami jest miejsce aby się czołgać i to w pojedynkę. Mam tam
    > magazynek starych desek
    [...]

    Po zabudowaniu górki dasz rade pościągać je na dół?

    pozdro
    --
    A S

  • 12. Data: 2009-01-19 07:18:38
    Od: "marekjan" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> napisał w wiadomości

    > [...]
    >
    > Po zabudowaniu górki dasz rade pościągać je na dół?

    Na razie nie będę zabudowywał.
    Z ciekawostek. Połać dachu od strony północnej.
    Część połaci pod pomieszczeniami mieszkalnymi
    (tam jest +18oC, i 25 cm wełny- opór cieplny R=7,2)
    Na blachodachówce leży snieg przy -4 oC.
    Na części gdzie jest strych:
    (tam jest +8oC, i 15 cm wełny- opór cieplny R=4,4)
    Mimi niskiej temp. wewnątrz strychu (brak ogrzewania)
    śnieg na blachodachówce powoli topnieje.
    A więc wniosek taki- najlepiej dać CAŁE ocieplenie
    przy połaci dachowej a nie część przy połaci a część przy stropie.