  • 261. Data: 2016-07-19 14:44:26
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 19 lipca 2016 14:35:10 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    sprawa jest prywatna. Ale jesli tysiacom rodzin i to w miedzynarodowym wydaniu sprawa
    robi sie spolecznie istotna i polityka musi byc brana pod uwage. kwestia skali.

    > Ja tylko o karabinach. Nie rozszerzaj.

    > Pomagania karabinami, tylko nie wiemy jeszcze komu. Moze cos
    > przeoczylem, ale to najbardziej zapamietalem.

    no dobra - dalej mi sie nie chce. Upierasz sie z moich wypowiedzi wybierac tylko to
    co ci nie pasuje, czyli karabiny. Całosc koncepcji usilnie pomijasz, by wykazac ze
    zlym katolem jestem.

    b.

  • 262. Data: 2016-07-19 14:52:00
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-19 o 14:44, Budyń pisze:
> [...]
    co ci nie pasuje, czyli karabiny. Całosc koncepcji usilnie pomijasz, by wykazac ze

    Zartujesz z tym katolikiem? Co mnie to obchodzi jakim jestes katolikiem?
    Sugerowalem tylko, ze popieranie wpisow typu bydlo w stosunku do ludzi
    uciekajacych przed wojna jest hipokryzja.
    A z pomaganiem to obozy juz sa, wiec jak by nie ma z czym sie
    niezgadzac. Karabiny jednak do przemyslenia. :-)

    Pozdro.. TK

  • 263. Data: 2016-07-19 14:56:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A co w sytuacji kiedy sasiedzi jak pojawi sie zewnetrzny agresor sie zjednocza. A po
    wygonieniu agresora znowu zaczynaja sie lac pomiedzy soba. Tam jest system klanowy.
    Nie da sie rozstrzygnac calosciowo problemu. Przywodcy jak Kadafi, wladca Emiratow
    Kuwejtu itd sa z klanu ktory podbil wszystkie klany na swoim terenie. Trzyma podbite
    towarzystwo za pysk i placi poddanym zeby siedzieli cicho. Jak by w ramach
    wprowadzania demokracji ktos pozbawil wladzy wlascicieli bogatych krajow arabskich to
    natychmiast robia sie tam wojny domowe o wladze. Odpowiedz sobie sam co sie tam
    dzieje z mezczyznami skoro rodzi sie praktycznie tyle samo co kobiet a posiadanie
    wiecej niz jednej kobiety do uzywania jest powszechna praktyka. I zawsze tak bylo
    odkad istnieje pismo.

  • 264. Data: 2016-07-19 15:07:55
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 lipca 2016 14:52:00 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Zartujesz z tym katolikiem? Co mnie to obchodzi jakim jestes katolikiem?
    > Sugerowalem tylko, ze popieranie wpisow typu bydlo w stosunku do ludzi
    > uciekajacych przed wojna jest hipokryzja.

    Ale umowmy sie - uchodzca wojennym to oni sa w pierwszym kraju do ktorego
    dotarli. Czyli w wiekszosci - w Turcji. Pozniej staja sie zwyklymi
    imigrantami. I tacy w wiekszosci (nielegalnie) do nas dotarli.
    Niezweryfikowani, ze sfalszowanymi badz calkowicie wymyslonymi (z braku
    dokumentow) personaliami. Wsrod nich mogl byc KAZDY. Zolnierz ISIS,
    morderca, czy zlodziej uciekajacy przed wymiarem sprawiedliwosci.

    Ogladasz czasem jakies zrodla niezalezne od naszych glownych telewizji?
    Ja widzialem setki filmow, z ktorych wynika, ze zdecydowana wiekszosc
    tych ludzi to mlodzi mezczyzni (na oko 20-35 lat), zachowujacy sie jak
    malpy. Oni nie uciekaja przed wojna - tacy ludzie byliby w szoku,
    zachowywaliby sie potulnie i zgadzali sie na wszystko, byle tylko zapewnic
    im bezpieczenstwo. Natomiast to bydlo ma wymagania jakby przyjechali tu
    na wczasy all inclusive - maja zadania - chca kasy i wygodnych mieszkan.
    Zachowuja sie jak bydlo - syfia dookola siebie bardziej niz swinie w chlewie.
    Urzadzaja burdy, wszczynaja bijatyki, kradna, gwalca.

    Byc moze wsrod nich jest jakis odsetek rzeczywiscie poszkodowanych i
    praworzadnych obywateli ale nie sadze - tacy zostali w Turcji. A nawet
    jesli to sorry - mozemy wam pomoc na Waszym terenie.

    Chcesz tak bardzo pomagac to przyjmij kilku pod swoj dach. Odwazysz sie? :)
    Mozna chyba takie wnioski gdzies skladac. Wtedy pokazesz, ze rzeczywiscie
    nie masz do nich uprzedzen i uwazasz ich za conajmniej rownych sobie.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 265. Data: 2016-07-19 15:10:15
    Od: Budyń <b...@r...pl>

> [...]
    zlym katolem jestem.

    > Zartujesz z tym katolikiem? Co mnie to obchodzi jakim jestes katolikiem?

    a kto napisał: "Celowo przypialem Ci latke katolicka"?

    > Sugerowalem tylko, ze popieranie wpisow typu bydlo w stosunku do ludzi
    > uciekajacych przed wojna jest hipokryzja.

    no własnie, jakies wyobrażenie sobie robisz i z nich wyciągasz wnioski -nigdy nie
    poparłem, a wręcz przeciwnie, pisania "bydło" o kimkolwiek. Ale z tego powodu jestem
    katolickim hipokrytą. Aaaa, jeszcze z brakiem empatii.

    > A z pomaganiem to obozy juz sa, wiec jak by nie ma z czym sie
    > niezgadzac. Karabiny jednak do przemyslenia. :-)

    Wizje masz i wyobrażenia o tym co powiedzialem. Przejrzyj tę dyskusje jeszcze raz.

    b.

  • 266. Data: 2016-07-19 15:33:06
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 19 lipca 2016 14:56:28 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > A co w sytuacji kiedy sasiedzi jak pojawi sie zewnetrzny agresor sie zjednocza. A
    po wygonieniu agresora znowu zaczynaja sie lac pomiedzy soba. Tam jest system
    klanowy. Nie da sie rozstrzygnac calosciowo problemu.

    sam sobie odpowiedziales - jak sie nie da to sie nie da

    b.

  • 267. Data: 2016-07-19 15:40:42
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-19 o 15:07, Adam Sz. pisze:

    > Ale umowmy sie - uchodzca wojennym to oni sa w pierwszym kraju do ktorego
    > dotarli. Czyli w wiekszosci - w Turcji. Pozniej staja sie zwyklymi
    > imigrantami.

    No ale nasi robia to samo od lat. I nie ma tu wojny.

    > I tacy w wiekszosci (nielegalnie) do nas dotarli.

    Nasi w Stanach.

    > Niezweryfikowani, ze sfalszowanymi badz calkowicie wymyslonymi (z braku
    > dokumentow) personaliami. Wsrod nich mogl byc KAZDY. Zolnierz ISIS,
    > morderca, czy zlodziej uciekajacy przed wymiarem sprawiedliwosci.

    Zgoda.

> [...]
    > Zachowuja sie jak bydlo - syfia dookola siebie bardziej niz swinie w chlewie.
    > Urzadzaja burdy, wszczynaja bijatyki, kradna, gwalca.

    O tych to ja w ogole nie mowie. Nie wiem dlaczego w ogole sa wpuszczani,
    zamiast deportowani lodzia. Australijczycy sobie poradzili. Dawali
    niezatapialne lodzie z mala iloscia paliwa.
    Ale co sie dziwisz. Juz pisalem, to nie ich wina, tylko my jestesmy
    glupi. Jak Breivik skarzy sie, ze nie daja mu baby do dmuchania i w
    ogole jest mu zle a sad go wysluchuje to ja nie wiele po europie sie
    spodziewam. Niech mu jeszcze order dadza.

> [...]
    > Mozna chyba takie wnioski gdzies skladac. Wtedy pokazesz, ze rzeczywiscie
    > nie masz do nich uprzedzen i uwazasz ich za conajmniej rownych sobie.

    Ja niestety nie mam pomyslu gladko pisanego na rozwiazanie tej sytuacji.
    Zazdroszcze Wam, ze Wy macie. :-)

    Pozdro.. TK

  • 268. Data: 2016-07-19 16:11:41
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-19 o 15:10, Budyń pisze:

    to co ci nie pasuje, czyli karabiny. Całosc koncepcji usilnie pomijasz, by wykazac ze
    zlym katolem jestem.

    > a kto napisał: "Celowo przypialem Ci latke katolicka"?

    Aha, bo np. papiez mowi o przyjmowaniu. Ty o pomaganiu w obozach daleko
    stad.

> [...]
    poparłem, a wręcz przeciwnie, pisania "bydło" o kimkolwiek. Ale z tego powodu jestem
    katolickim hipokrytą. Aaaa, jeszcze z brakiem empatii.

    Bo empatia to pochodna milosci blizniego, milosierdzia i innych pierdol
    ktore tu przytaczasz. Empatia to zrozumienie, wczucie sie w role, zmiana
    perspektywy, wiec jakby milosc blizniego. A to cos przeciwnego jak
    trzymanie w obozach i oczekiwanie za to wdziecznosci z prostego powodu,
    bo samy tak bysmy nie chcieli.

    > Wizje masz i wyobrażenia o tym co powiedzialem. Przejrzyj tę dyskusje jeszcze raz.

    No wiem, takie proste i przyjemne sprzed telewizora.

    Pozdro.. TK

  • 269. Data: 2016-07-19 16:28:10
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >nie masz do nich uprzedzen i uwazasz ich za conajmniej rownych sobie.

    kogo byłbyś wstanie przyjąć ty, znaczy uznać za równego?

  • 270. Data: 2016-07-19 16:57:53
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 19 lipca 2016 16:11:41 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Aha, bo np. papiez mowi o przyjmowaniu. Ty o pomaganiu w obozach daleko
    > stad.

    papiez franciszek mówił ze podstawowym prawem jest nie musiec emigrowac. Tyle ze w
    mediach slabo sie to przebilo bo nie bylo jak przypier.... katolikom.

> [...]
    > perspektywy, wiec jakby milosc blizniego. A to cos przeciwnego jak
    > trzymanie w obozach i oczekiwanie za to wdziecznosci z prostego powodu,

    znow sobie budujesz jakies konstrukcje - tobie nie wystarczy zebym pomagał, mam miec
    łzy w oczach, inaczej pomoc jest nic nie warta. Puknij sie :)

    b.