    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 19 Jul 2016 06:07:55 -0700 (PDT)
    <f...@g...com>
    <nmigbt$bm0$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <nmj8br$3h1$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <nmjn0e$nfu$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <nmkr5n$hqm$1@node2.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <nml6ps$tjp$1@node2.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <nml7pe$759$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Czy projektor to telewizor?
    From: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 lipca 2016 14:52:00 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Zartujesz z tym katolikiem? Co mnie to obchodzi jakim jestes katolikiem?
    > Sugerowalem tylko, ze popieranie wpisow typu bydlo w stosunku do ludzi
    > uciekajacych przed wojna jest hipokryzja.

    Ale umowmy sie - uchodzca wojennym to oni sa w pierwszym kraju do ktorego
    dotarli. Czyli w wiekszosci - w Turcji. Pozniej staja sie zwyklymi
    imigrantami. I tacy w wiekszosci (nielegalnie) do nas dotarli.
    Niezweryfikowani, ze sfalszowanymi badz calkowicie wymyslonymi (z braku
    dokumentow) personaliami. Wsrod nich mogl byc KAZDY. Zolnierz ISIS,
    morderca, czy zlodziej uciekajacy przed wymiarem sprawiedliwosci.

    Ogladasz czasem jakies zrodla niezalezne od naszych glownych telewizji?
    Ja widzialem setki filmow, z ktorych wynika, ze zdecydowana wiekszosc
    tych ludzi to mlodzi mezczyzni (na oko 20-35 lat), zachowujacy sie jak
    malpy. Oni nie uciekaja przed wojna - tacy ludzie byliby w szoku,
    zachowywaliby sie potulnie i zgadzali sie na wszystko, byle tylko zapewnic
    im bezpieczenstwo. Natomiast to bydlo ma wymagania jakby przyjechali tu
    na wczasy all inclusive - maja zadania - chca kasy i wygodnych mieszkan.
    Zachowuja sie jak bydlo - syfia dookola siebie bardziej niz swinie w chlewie.
    Urzadzaja burdy, wszczynaja bijatyki, kradna, gwalca.

    Byc moze wsrod nich jest jakis odsetek rzeczywiscie poszkodowanych i
    praworzadnych obywateli ale nie sadze - tacy zostali w Turcji. A nawet
    jesli to sorry - mozemy wam pomoc na Waszym terenie.

    Chcesz tak bardzo pomagac to przyjmij kilku pod swoj dach. Odwazysz sie? :)
    Mozna chyba takie wnioski gdzies skladac. Wtedy pokazesz, ze rzeczywiscie
    nie masz do nich uprzedzen i uwazasz ich za conajmniej rownych sobie.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.