  • 341. Data: 2016-07-25 13:44:47
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 11:57:17 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > To zalozenie to od niedawna jest. Pewno jak by policzyc to w historii czlowieka na
    ziemi chrzescijanie w imie religii wymordowali najwiecej innowiercow. Przypomniec
    indian czy miec litosc?

    amerykanie są idiotami bo jezdzili konno za krowami, bryczkami i puszczali krew jako
    metode leczniczą. No tak, miej litosc - albo swoje opowiadanki osadz w historycznych
    realiach, bo inaczej wychodzą brednie.

    b.

  • 342. Data: 2016-07-25 14:37:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sprawa jest o tyle powazna ze jakis chuj ktoremu nic nie zrobilem kiedys tylko gadal
    ze mnie zabije a teraz chce mnie zabic. Mnie Ciebie, tych co z litosci ich nie
    wspomne a go bronia. Pomysl jak sraja w pory rodzice mlodych ludzi co teraz sie
    zbieraja. Tam gdzie sie zbieraja jest dopiero przejebane. Wszyscy z plecakami albo
    torbami, wszystkie kolory skory. W manufakturze mam jakas szanse. Jak ciapak, siniak
    czy bambus idzie to moge trzymac sie od niego w bezpiecznej odleglosci. Oni sa
    doskonale zorganizowani. Mnie bialemu lodzianinowi znajacemu srodowiska rozne bardzo
    trudno bylo by kupic profesjonalny material wybuchowy. Szansa ze by mnie nie zlapali
    to jakies 1:10000. A taki chuj co go zlapali w lodzi mial do dyspozycji mieszkanie,
    druga baza to hotel, mial wojskowy material wybuchowy. Mam nadzieje ze beda go dotad
    tlukli az powie wszystko lacznie z tym czego nie wie. W szczawnicy znalezli torbe w
    ktorej byly dwa granaty, to tak przy okazji. A jak juz stanie sie malo przydatny to
    uzywana podpaska w gebe i z podcietymi sciegnami do dolu z swinskimi flakami i
    wapnem.

  • 343. Data: 2016-07-25 14:45:45
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Tu podaja juz informacje, ze znaleziono juz nie tylko slady:

    Wyjeli z dupy i podali. Wiejski ćwok zjadł i się oblizał.

    Ja widziałem przed chwilą na własne oczy, że rzecznik prokuratury
    powiedział, że nie znaleźli niczego poza śladowymi ilościami.

  • 344. Data: 2016-07-25 15:23:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W Szczawnicy tez nic sie wedlug ciebie nie stalo bo w reklamowce tylko dwa granaty
    znalezli. Kazdy rozpada sie tylko na 1000 odlamkow i ma zasieg tylko 100 metrow. Jak
    wrzucic w tlum to pole razenia drastycznie maleje bo najblizsi zaabsorbuja odlamki.
    Mam dla Ciebie propozycje. Zrobmy interes. Wsadze cie do klatki i na jarmarkach z
    klatki bedziesz opowiadal to co tytaj wypisujesz. Za rzucenie w Ciebie kamieniem 10
    zlotych, gownem 7 zlotych, oplucie zlotowke. Dostaniesz 60% po odliczeniu kosztow.
    Wchodzisz w to? Swietlana przyszlosc przed nami.

  • 345. Data: 2016-07-25 15:38:24
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 14:46:05 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Ja widziałem przed chwilą na własne oczy, że rzecznik prokuratury
    > powiedział, że nie znaleźli niczego poza śladowymi ilościami.

    Powinni go wypuscic. To normalne, ze kazdy ma na sobie sladowe ilosci
    materialow wybuchowych! Takie sladowe ilosci materialow wybuchowych mozna
    kupic w sklepie ze sladowymi ilosciami materialow wybuchowych!

    --
    Adam Sz.

  • 346. Data: 2016-07-25 15:51:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Irakijczyk ktory w niemczech zabil zone dziwil sie ze bedzie sadzony bo mial prawo ja
    zabic.

  • 347. Data: 2016-07-25 16:15:09
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 15:51:27 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Irakijczyk ktory w niemczech zabil zone dziwil sie ze bedzie sadzony bo mial prawo
    ja zabic.

    A wczoraj (chyba? juz sie myla te dni - ciagle nowe zamachy) w Ansbach wysadzil
    sie Syryjczyk - uchodzca - wlasnie mowili, ze w jego telefonie znalezli
    "przysiege" skladana ISIS.

    http://pikio.pl/niemcy-zamachowiec-z-ansbach-to-syry
    jczyk-chcial-wysadzic-sie-na-festiwalu/

    O ile kojarze to wczoraj pierwotnie informowano, ze to byl wybuch gazu :-)

    To jak ghoscik - jaka wymowke tym razem przyjmujemy na jego obrone?

    --
    Adam Sz.

  • 348. Data: 2016-07-25 17:02:09
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Powinni go wypuscic. To normalne, ze kazdy ma na sobie sladowe ilosci
    >materialow wybuchowych!

    Uhm, i w smolensku tez byly wybuchy.

  • 349. Data: 2016-07-25 17:03:48
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >To jak ghoscik - jaka wymowke tym razem przyjmujemy na jego obrone?

    Przyjmujcie jaką chcecie, wsiowy lewaku.

  • 350. Data: 2016-07-25 17:15:09
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 17:02:29 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Uhm, i w smolensku tez byly wybuchy.

    Co ma smolensk do tej sytuacji? W momencie kiedy dzien wczesniej w Niemcach
    wysadza sie bambus ladunkiem wybuchowym to rzeczywiscie jest taaaaak male
    prawdopodobienstwo ze jego babusowy kolega w Polsce tez moze miec ladunek,
    ze japierdole :D

    > Przyjmujcie jaką chcecie, wsiowy lewaku.

    Heheheheh najwiekszy lewak jakiego znam wyzywa mnie od lewakow :))) Robi sie
    smiesznie.

    --
    Adam Sz.