  • 351. Data: 2016-07-25 17:58:34
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    dyskusyjnych:89e5e214-7370-4b6e-b19f-1356e2a42d99@go
    oglegroups.com...

    W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 17:02:29 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Co ma smolensk do tej sytuacji?

    Użyj mózgu. A sorry, zdaje się jest niesprawny.

  • 352. Data: 2016-07-26 15:47:29
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 17:58:54 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Użyj mózgu. A sorry, zdaje się jest niesprawny.

    Zeby byc na biezaco - dzisiaj islamisci poderzneli gardlo ksiedzu we Francji,
    a w Niemczech zamordowali lekarza.

    Wincyj imigrantow!

    --
    Adam Sz.

  • 353. Data: 2016-07-26 16:11:36
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-07-26 o 15:47, Adam Sz. pisze:

    > Zeby byc na biezaco - dzisiaj islamisci poderzneli gardlo ksiedzu we Francji,
    > a w Niemczech zamordowali lekarza.

    W USA zamknęli 3-latka w nagrzanym samochodzie, a w Poznaniu zamordowali
    Ewę Tylman.

    --
    Pete

  • 354. Data: 2016-07-26 16:16:12
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-26 o 16:11, Pete pisze:

    > W USA zamknęli 3-latka w nagrzanym samochodzie, a w Poznaniu zamordowali
    > Ewę Tylman.

    Nie w tym rzecz. Adam sie cieszy, ze w koncu wzieli sie za pedofili.

    Pozdro.. TK

  • 355. Data: 2016-07-26 16:36:35
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 26 lipca 2016 16:11:38 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > W USA zamknęli 3-latka w nagrzanym samochodzie, a w Poznaniu zamordowali
    > Ewę Tylman.

    Zdarzaja sie nieszczesliwe wypadki? No to prawda.
    I zdarzają sie przestępstwa "normalne"? Tez fakt.

    Zatem jaki wniosek chcesz wysnuc? moze taki:
    "poniewaz zdarzaja sie nieszczesliwe wypadki i przestępstwa nie trzeba sie
    zabezpieczac nad kolejnym zagrozeniem jakim są islamscy terrorysci"

    A jesli nie taki, to co miales na mysli piszac swoj post?

    b.

  • 356. Data: 2016-07-26 16:39:10
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-07-26 o 16:36, Budyń pisze:

> [...]
    zabezpieczac nad kolejnym zagrozeniem jakim są islamscy terrorysci"

    > A jesli nie taki, to co miales na mysli piszac swoj post?

    Przeciwko przypisywaniu wszystkich zbrodni ISIS.

    lekarza zamordował zdaje się pacjent tego szpitala i niewiele więcej
    wiadomo o tym przypadku.

    A Adam, zdaje się, wszędzie widzi islamistów.

    --
    Pete

  • 357. Data: 2016-07-26 20:06:19
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    >A Adam, zdaje się, wszędzie widzi islamistów.

    Już od jakiegoś czasu. Przypuszczam ze w nocy budzi się zlany potem. Taki
    los... panicznie bojącego się wszystkiego kurczaczka :-)

  • 358. Data: 2016-07-26 20:20:16
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 lipca 2016 20:06:42 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Już od jakiegoś czasu. Przypuszczam ze w nocy budzi się zlany potem. Taki
    > los... panicznie bojącego się wszystkiego kurczaczka :-)

    OOhh mamy tu lewackiego twardziela :P

    --
    Adam Sz.

  • 359. Data: 2016-07-26 21:09:25
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >OOhh

    no

  • 360. Data: 2016-07-27 01:35:03
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 lipca 2016 16:16:14 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Nie w tym rzecz. Adam sie cieszy, ze w koncu wzieli sie za pedofili.

    Maniek co Ty bredzisz? :)
    Czytales cos wiecej o tym przypadku? Ten ksiadz oddal swego czasu ziemie
    muzulmanom zeby sobie wybudowali meczet. A relacje z zamachu czytales?
    Zamachowcy kazali mu kleknac i jeden pocial mu gardlo, a drugi wszystko
    filmowal krzyczac "allah akbar". Nie mam nic do normalnych "czarnych".
    Wiekszosc z nich na pewno pedofilami nie jest.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.