  • 11. Data: 2009-12-29 08:54:29
    Temat: Re: Czy to droga publiczna?
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    > Pisałeś o odśnieżaniu, a raczej gminy nie odśnieżają prywatnych dróg.
    > Mieszasz.

    U mnie odśnieżają.

  • 12. Data: 2009-12-29 08:56:21
    Od: wolim <w...@i...pl>

    On 29 Gru, 09:09, "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
    wrote:

    > To spróbuj wziąć wypis z rejestru gruntów w gminie. Powodzenia.

    Nie zmieniaj tematu - ja napisałem, że gmina ma dostęp do ewidencji i
    że może udzielić informacji kto jest właścicielem drogi (o ile jest
    to, oczywiście, w zgodzie z ustawą o ochronie danych osobowych).

    Wypisu z rejestru gruntów nie wydaje, ale po co wątkotwórcy wypis z
    rejestru gruntów, skoro on chciał się tylko dowiedzieć, czy to nie
    jest droga prywatna?

    > Pisałeś o odśnieżaniu, a raczej gminy nie odśnieżają prywatnych dróg.
    > Mieszasz.

    Albo mnie nie rozumiesz, albo celowo sprowadzasz dyskusje na inne
    tory, żeby nie przyznać się do błędu.

    Pzdry,
    /\/\\/\/

  • 13. Data: 2009-12-29 11:48:41
    Od: "jend" <j...@w...pl>

    Uzytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisal w wiadomosci

    > Uzytkownik "jend" <j...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > Absolutnie nie. U mnie prywatne drogi boczne maja nazwe zgodna z droga
    > krajowa lub gminna i ciagla numeracje.

    Ok, nie chcialo mi sie czekac do piatku na wypisy z rejestru gruntów.
    Zadzwonilem do kataster i pani poinformowala mnie ze dzialka X stanowiaca
    droge jest wlasnoscia gminy. No to tyle, dzialke kupuje ;-)

  • 14. Data: 2009-12-29 14:44:18
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    Boombastic pisze:

    > To spróbuj wziąć wypis z rejestru gruntów w gminie. Powodzenia.

    http://www.wom.warszawa.pl/index_karta.php?adres=351
    ozorkow.bipst.pl/get_file.php?id=4139&save=1
    ;-)
    --
    pozdr. Jerzy

  • 15. Data: 2009-12-29 14:55:11
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.wom.warszawa.pl/index_karta.php?adres=351
    > ozorkow.bipst.pl/get_file.php?id=4139&save=1
    > ;-)

    No i co pokazuje ten twój link? Że w starostwie bierze się wypisy z rejestru
    gruntów?

  • 16. Data: 2009-12-29 15:01:34
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    >Nie zmieniaj tematu - ja napisałem, że gmina ma dostęp do ewidencji i
    >że może udzielić informacji kto jest właścicielem drogi (o ile jest
    >to, oczywiście, w zgodzie z ustawą o ochronie danych osobowych).

    Tak, jasne.Gmina nie prowadzi ewidencji gruntów, nie obsługuje petentów z
    tego zakresu. To, że być może gmina ma dostęp do baz danych nie oznacza, że
    prowadzi taką usługę dla ludności, bo od tego jest starostwo powiatowe.

    >Wypisu z rejestru gruntów nie wydaje, ale po co wątkotwórcy wypis z
    >rejestru gruntów, skoro on chciał się tylko dowiedzieć, czy to nie
    >jest droga prywatna?

    Ja wysłałem go do właściwego organu gdzie dostanie pełną informację z
    ewidencji, ale ty chcesz na siłę udowodnić swoją rację. A jak okazałoby się,
    że to jest tylko służebność przejazdu i przechodu to co mu powie gmina?

  • 17. Data: 2009-12-29 17:41:53
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    Boombastic pisze:

    > Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

    > No i co pokazuje ten twój link? Że w starostwie bierze się wypisy z
    > rejestru gruntów?

    W gminie, w pierwszym i drugim wypadku.
    --
    pozdr. Jerzy

  • 18. Data: 2009-12-29 17:50:17
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > W gminie, w pierwszym i drugim wypadku.

    A to ciekawe gdzie są w Warszawie gminy.

  • 19. Data: 2009-12-29 20:52:13
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    Boombastic pisze:

    > A to ciekawe gdzie są w Warszawie gminy.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ustr%C3%B3j_miasta_sto%
    C5%82ecznego_Warszawy
    --
    pozdr. Jerzy