  • 21. Data: 2009-12-29 21:10:33
    Temat: Re: Czy to droga publiczna?
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    Boombastic pisze:

    > Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

    C5%82ecznego_Warszawy

    > No i?

    Czego nie zrozumiałeś?

    --
    pozdr. Jerzy

  • 22. Data: 2009-12-29 21:20:00
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Czego nie zrozumiałeś?

    A czego ty nie zrozumiałeś? Że Warszawa to miasto na prawach powiatu i że w
    dzielnicach są oddziały powiatu prowadzące ewidencję gruntów? Że nie
    przeczytałeś całego wątku i wyciąłeś moją wypowiedź, że czasem gminy mają
    zlecone przez powiat prowadzenie ewidencji gruntów i ze jest to bardzo
    rzadkie? Masz jeszcze jakies bystre przemyślenia?

  • 23. Data: 2009-12-29 21:34:06
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    Boombastic pisze:

> [...]
    > mają zlecone przez powiat prowadzenie ewidencji gruntów i ze jest to
    > bardzo rzadkie? Masz jeszcze jakies bystre przemyślenia?

    Warszawa jest gminą na prawach...

    --
    pozdr. Jerzy

  • 24. Data: 2009-12-29 21:53:33
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    Boombastic pisze:

> [...]
    > mają zlecone przez powiat prowadzenie ewidencji gruntów i ze jest to
    > bardzo rzadkie? Masz jeszcze jakies bystre przemyślenia?

    Może to ci ułatwi zrozumienie swego błędu?
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Powiat_warszawski

    --
    pozdr. Jerzy