  • 1. Data: 2010-01-12 12:32:00
    Temat: Czy warto kupic elektryczną odśnieżarkę?
    Od: "ZS" <a...@w...pl>

    Czy ktoś takową posiada? Chodzi mi o ten najtańsze modele za 300zl. Niestety
    na youtube nie znalazlem filmiku z taką najtańszą odśnieżarką i nie wiem jak
    ona sobie radzi ze śniegiem.

  • 2. Data: 2010-01-12 12:57:31
    Temat: Re: Czy warto kupic elektryczną odśnieżarkę?
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "ZS" <a...@w...pl> wrote in message news:hihq51$34f$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
    Niestety
    > na youtube nie znalazlem filmiku z taką najtańszą odśnieżarką i nie wiem

    Zapytaj się jak w klęsce urodzaju śniegowego radzić będzie sobie bez prądu.

  • 3. Data: 2010-01-12 14:33:47
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news.neostrada.pl
    *Prawusek* napisał(-a):

    > Zapytaj się jak w klęsce urodzaju śniegowego radzić będzie sobie bez
    > prądu.

    A właśnie. Podobno dużą popularnością cieszą się ostatnio agregaty
    prądotwórcze :)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2010-01-12 15:10:55
    Od: Mamut <c...@g...com>

    nie warto. Duzo szybciej pojdzie ci zwyklą szuflą, może troche
    bardziej sie namachasz ale czasu na pewno mniej zajmie.
    Fajna odsniżarka to koszt min 1000zl a to i tak nie bedzie zadna
    firmowa.

  • 5. Data: 2010-01-12 19:58:49
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    W dniu 2010-01-12 16:10, Mamut pisze:
> [...]
    > bardziej sie namachasz ale czasu na pewno mniej zajmie.
    > Fajna odsniżarka to koszt min 1000zl a to i tak nie bedzie zadna

    a za 2000 zł masz całkiem przyzwoitą na paliwo. Ja mam - żażera się
    śniegiem i jeszcze się oblizuje.

    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

  • 6. Data: 2010-01-13 04:26:52
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    > Czy ktoś takową posiada? Chodzi mi o ten najtańsze modele za 300zl.

    Złom. Maja takie cudo w sąsiedniej firmie. Złom jakich mało.

    Kane

  • 7. Data: 2010-01-13 07:14:48
    Od: Tadek <o...@o...pl>

    Mamut pisze:
> [...]
    > bardziej sie namachasz ale czasu na pewno mniej zajmie.
    > Fajna odsniżarka to koszt min 1000zl a to i tak nie bedzie zadna
    dobrym sprzętem jest traktorek ogrodowy ( co najmniej 20KM ) z
    możliwością podpięcia pługu i szczotek. Sam taki mam i przyznam że sama
    przyjemność w odśnieżaniu :)

  • 8. Data: 2010-01-13 07:41:51
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "ZS" <a...@w...pl> wrote in message news:hihq51$34f$1@news.dialog.net.pl...

    Tu jest zgrabna maszynka z rozrusznikeim ręcznym i elektrycznym. Warto
    załatwić sobie kredyt, bo następna zima będzie znacznie ostrzejsza.

  • 9. Data: 2010-01-13 10:30:51
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Prawusek pisze:

    > Tu jest zgrabna maszynka z rozrusznikeim ręcznym i elektrycznym. Warto
    > załatwić sobie kredyt, bo następna zima będzie znacznie ostrzejsza.

    ... i kupic latem 100 odsniezarek, by zima zarobic
    --
    A S

  • 10. Data: 2010-01-13 10:45:28
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> wrote in message

    Warto

    > ... i kupic latem 100 odsniezarek, by zima zarobic
    > --
    > A S

    Nie zajmuję się ani handlem, ani też reklamą - jestem tylko konsumentem.
    Ot, kupowałem tam, stąd mogę polecić...