  • 1. Data: 2010-01-12 11:36:02
    Temat: toster/fotel do masazu
    Od: "marek" <m...@N...pl>

    Witam wszystkich :)

    2 sprawy... Na tosterach sie nie znam zupelnie - w zasadzie uzywalem tylko
    jeden (jakis tani tefala), o ile czasem tost z tego wyjdzie ok, to
    najczesciej jest albo niedopieczony, albo przypalony... a czasem i jedno i
    2gie (na dole spieczony, na gorze niedopieczony).
    Regulacja jest 5stopniowa i pomimo takiego samego ustawienia za kazdym razem
    wychodzi inaczej (nawet jezeli wkladam tosty do "zimnego" tostera - po
    rozgrzaniu musze zmniejszyc bo inaczej bankowo sie przypali)
    Bycmoze blednie zakladam ze to wina tostera... W zwiazku z tym chcialbym sie
    zapytac o jakies polecane modele tosterow ktore potrafia rownomiernie za
    kazdym razem tak samo robic tosty? - Czyli po prostu ustawiam raz toster,
    wkladam tosty i za kazdym razem tak samo wyjda, ladnie rowno przypieczone.

    Druga sprawa .... Zastanawiam sie nad jakims fotelem do masazu... Czy da sie
    kupic cos sensownego do 1000/1500 pln czy zapomniec trzeba?
    Znajomy kupil (kilka lat temu) fotel za 500 czy 600 i w zasadzie pieniadze
    wyrzucone w bloto.. skora ekologiczna tak cienka ze po 3-4 miesiacach
    zaczela sie przecierac/pekac, podlokietniki zlapaly luz, a na dodatek
    sprzedajacy zwinal interes i o gwarancji mogl zapomniec...
    Wiec chcialbym sie poradzic grupowiczow w kwestii wyboru fotela rowniez.

  • 2. Data: 2010-01-13 10:44:00
    Temat: Re: toster/fotel do masazu
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Jan 12, 12:36 pm, "marek" <m...@N...pl> wrote:
> [...]
    > wkladam tosty i za kazdym razem tak samo wyjda, ladnie rowno przypieczone.

    Oczywiście są takie, polecane to np. Zepter albo KitenAid.
    W 2k zł powinieneś się zmieścić.

    > Druga sprawa .... Zastanawiam sie nad jakims fotelem do masazu... Czy da sie
    > kupic cos sensownego do 1000/1500 pln czy zapomniec trzeba?
    W tej cenie kupisz co najwyżej nakładkę na fotel, za fotel to raczej
    5000/6000.

    --
    ZZ@private

  • 3. Data: 2010-01-13 13:08:47
    Od: "marek" <m...@N...pl>

    >Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    qn.googlegroups.com...

    >Oczywiście są takie, polecane to np. Zepter albo KitenAid.
    >W 2k zł powinieneś się zmieścić.
    Dzieki za odpowiedz, ale z ta cena to jakis zart? Czy jakis konkretny model
    masz na mysli?
    Bo KitchenAida z sensorem (sensor chyba rownie dobry w kazdym?) po krotkim
    poszukiwaniu znalazlem za 880 w polsce, a o cenach w USA to nawet nie mowie.

  • 4. Data: 2010-01-14 05:34:56
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    > Bo KitchenAida z sensorem (sensor chyba rownie dobry w kazdym?) po
    > nie >mowie.

    No - czyli dobrze mowil. Zmiesciles sie w 2k.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 5. Data: 2010-01-14 07:28:03
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Jan 14, 6:34 am, "Kane" <k...@a...pl> wrote:

    > No - czyli dobrze mowil. Zmiesciles sie w 2k.

    Kryzys ich dotknął, ja szukałem tostera chyba ze dwa lata temu,
    poniżej 1500PLN za nowy chyba cena nie schodziła.
    W sumie kupiłem taki za 17 zł, po zmarnowaniu kilku tostów na
    doświadczenia dajemy sobie radę.
    Różnicy istotnej pomiędzy tym za 17 a markowymi za 100+ nie
    stwierdziłem. Dopiero powyżej 500 pojawiał się sensor, ale jak się
    poczyta uwagi na forach to tylko Zepter i KitchenAid.

    --
    ZZ@private

  • 6. Data: 2010-01-16 10:03:26
    Od: "marek" <m...@N...pl>

    Użytkownik "Kane" <k...@a...pl> napisał w wiadomości

    > No - czyli dobrze mowil. Zmiesciles sie w 2k.
    No tak... ale po takim opisie spodziewalem sie czegos znacznie drozszego...
    a na ebayu amerykanskim to w ogole smiesznie niskie ceny.