  • 1. Data: 2009-09-04 13:57:14
    Temat: Czy wypelniac przestrzen pod brodzikiem?
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    Witam, posiadam brodzik, wykonany chyba z wlokna szklanego

    http://imgur.com/vjOq8.jpg

    Czy wypelniac przestrzen pod brodzikiem? W instrukcji nic na ten temat
    nie jest napisane. Obawiam sie ze jak wypelnie to pianka montazowa to
    bez rozbiorki scian nie rusze go juz nigdy z miejsca.

  • 2. Data: 2009-09-04 14:23:30
    Temat: Re: Czy wypelniac przestrzen pod brodzikiem?
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Witam, posiadam brodzik, wykonany chyba z wlokna szklanego
    > http://imgur.com/vjOq8.jpg
    > Czy wypelniac przestrzen pod brodzikiem?

    Nie metal, w dodatku tylko brodzik, więc nie ma większego sensu go
    docieplać.

    W instrukcji nic na ten temat
    > nie jest napisane. Obawiam sie ze jak wypelnie to pianka montazowa to
    > bez rozbiorki scian nie rusze go juz nigdy z miejsca.

    Przesadzasz, bo zawsze będziesz mógł rozwalić brodzik bez ruszania ścian.
    Nowy brodzik wyjdzie taniej, niż nowe ściany.
    Tak czy siak nie ma sensu z tą pianką. Martwiłbym się tylko o trwałość
    akrylu, bo ten ma prawo się wyłuszczać na dnie i ostrzejszych krawędziach,
    gdy to dno nie będzie dość sztywne. Samo dno jest dość wąskie, co
    usztywnia. Jest tam też jakaś ramka. Ona chyba powinna możliwie najlepiej
    przylegać do dna. Można to wszystko ulepszyć prowizorycznie doklejając
    punktowo folię na dno od spodu brodzika. Między dno i ramkę wstawisz coś
    sztywnego i odpornego na wilgoć, po czym między tę wstawkę i folię
    wtryśniesz odrobinkę pianki. Brodzik powinien się łatwo wyjąć, a wtedy dla
    wyglądu można z papierkiem ściernym popracować nad tą rozrośniętą
    chaotycznie pianką.

  • 3. Data: 2009-09-04 14:29:47
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Kazik" <k...@l...localnet> napisał w wiadomości
    > Witam, posiadam brodzik, wykonany chyba z wlokna szklanego
    >
    > http://imgur.com/vjOq8.jpg
    >
    > Czy wypelniac przestrzen pod brodzikiem?

    Nie - jakoś się tam musisz dostac w razie wycieku
    - a przy tym obsadzeniu na stelażu, lubią sie takie rzeczy dziać.

    Koniecznie to uszczelnienia "fugi" brodzik - płytki,
    zastosuj silikon sanitarny do akrylu (np. Soudal).
    Inny będzie przepuszczał i powodował wycieki.

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2009-09-04 20:56:26
    Od: "SP2GUB" <s...@e...com.pl>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > zastosuj silikon sanitarny do akrylu (np. Soudal).
    > Inny będzie przepuszczał i powodował wycieki.

    Ja mam blaszany i postawiłem go na cegle z zaprawą, żeby za bardzo nie
    hałasował jak leci woda z prysznica. Doskonale tłumi dzwięki z blachy.
    Jurek

  • 5. Data: 2009-09-05 09:15:43
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

    > Użytkownik "Kazik" <k...@l...localnet> napisał w wiadomości

    > Nie - jakoś się tam musisz dostac w razie wycieku
    > - a przy tym obsadzeniu na stelażu, lubią sie takie rzeczy dziać.

    Nie będzie dudnienia nieprzyjemnego ?
    qaz

  • 6. Data: 2009-09-05 09:25:50
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "qaz" <q...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie będzie dudnienia nieprzyjemnego ?

    Jeśli będzie nad tym prysznic, a nie kran,
    oraz kąpiący sie nie będzie skakał, to nie ;-

    Na spodzie brodzików / wanien akrylowych
    jest płyta wiórowa, do której właśnie przykręca
    się stelaż (może być pokryta / zamalowana matą,
    lub nie).

    Pzdr

    JKK

  • 7. Data: 2009-09-05 20:17:40