  • 1. Data: 2009-09-04 13:35:10
    Temat: zatykanie dziur przed gryzoniami
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    Przymierzam sie do montazu podbitki. Dachowke mam betonowa, w ksztalcie
    fali. Po montazu podbitki zostana szpary w miejscu tych fal. Czym je
    pozatykac? Czy wystarczy pianka? Dom jest na wsi, takze na jesien myszy
    i innych gryzoni bedzie mnostwo i obawiam sie ze zechca sie zagniezdzic
    w ociepleniu poddasza.

  • 2. Data: 2009-09-04 14:31:35
    Temat: Re: zatykanie dziur przed gryzoniami
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Kazik" <k...@l...localnet> napisał w wiadomości
    > Przymierzam sie do montazu podbitki. Dachowke mam betonowa, w ksztalcie
    > fali. Po montazu podbitki zostana szpary w miejscu tych fal. Czym je
    > pozatykac?

    Nie masz wróblówek ?

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2009-09-04 15:02:13
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    J_K_K pisze:
    > Użytkownik "Kazik" <k...@l...localnet> napisał w wiadomości
    >
    > Nie masz wróblówek ?

    O! Nie wiedziałem o takim wynalazku, dzięki!

  • 4. Data: 2009-09-05 14:35:34
    Od: Meehoo <m...@B...pl>

    J_K_K pisze:
    > Użytkownik "Kazik" <k...@l...localnet> napisał w wiadomości
    >
    > Nie masz wróblówek ?

    Domyślam się, że to jakaś siatka? Możesz napisać, gdzie coś takiego
    znaleźć? Jakieś fotki? :-)

    Z góry dzięki

    Meehoo

  • 5. Data: 2009-09-05 17:36:54
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Meehoo" <m...@B...pl> napisał w wiadomości

    > Domyślam się, że to jakaś siatka? Możesz napisać, gdzie coś takiego
    > znaleźć? Jakieś fotki? :-)

    Każda hurtownia oferująca dachówki.
    Tu funkcjonuje pod nazwą kratka / grzebień okapowy.
    http://www.ibf.pl/cennik_dach.htm

    Tu np. z kratką wentylacyjną - podnosi / podtrzymuje ostatnią dachówkę:
    http://www.allegro.pl/item724686708_grzebien_wroblow
    ka_okapowy_z_kratka_wentylacja.html

    Pzdr

    JKK

  • 6. Data: 2009-09-06 08:56:01
    Od: Meehoo <m...@B...pl>

    J_K_K pisze:
> [...]
    > http://www.ibf.pl/cennik_dach.htm
    >
    > Tu np. z kratką wentylacyjną - podnosi / podtrzymuje ostatnią dachówkę:

    Dzięki za odpowiedź. Wiem czego mniej więcej szukać :-).

    Meehoo

  • 7. Data: 2009-09-07 08:04:22
    Od: Igor Pilutkiewicz <i...@r...pl>

    Jest to dziwne, że żaden z wykonawców ci o tym nie powiedział...
    Jestem ciekaw, jak w takim razie została rozwiązana u ciebie kwestia
    wentylacji i obróbki w koszach (o ile są)....
    Oprócz standardowych "wróblówek" (wykonawcy coraz mniej polecają
    plastikowe, montując metalowe) pospolitym rozwiązaniem jest stosowanie
    siatek do zabezpieczenia szczeliny wentylacyjnej od strony okapu
    (przykład http://pl.rheinzink.de/214.aspx ) oraz kalenicy (przykład:
    http://pl.rheinzink.de/214.aspx?view=application ) Stosowanie ich
    wymaga trochę innego podejścia wykonawcy przy dachówce, ale większość
    doświadczonych dekarzy nie ma z tym problemu.
    Pozdrawiam,
    IP