  • 1. Data: 2009-09-04 09:38:56
    Temat: przejścia z ekipami
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    coraz więcej mam do czynienia z tymi ludźmi i niestety trafiam na samych ...
    hm
    dziś np z salonu drzwi nie chcieli mnie wypuścic, zostałem zamknięty i
    szarpał mnie szef firmy
    a ja powiedziałem że nie zapłace całości bo nie jest skończone
    musiałem wezwac policje żeby mnie uwolnili :)
    na komisariacie szef firmy zmiękł a co będzie dalej ...

    i tak sobie myśle że zrobie stronke na której opisze kilkanaście firm które
    ja znam, jakie były problemy
    zeby inni się na nie nie natknęli
    i taki mam pomysł - jakby każdy napisał coś od siebie to powstanie baza
    dobrych i złych firm z podziałem na miasta
    oczywiście są to opinie subiektywne ale daje to jakiś pogląd na sprawę jak
    tych opinni będzie więcej
    co wy na to?

  • 2. Data: 2009-09-04 10:18:22
    Temat: Re: przejścia z ekipami
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > co wy na to?

    juz bylo. na forum muratora jest nawet temat. Tu co chwile ktos to
    proponuje efekt jest zawsze taki sam, po pierwszych zapedach
    przechodzi autorowi i innym.
    Pierwszy problem na jaki sie natkniesz to prawne podstawy ale jak nie
    sprobujesz nie poczujesz. powodzenia.

    Pozdrawam
    Dy

  • 3. Data: 2009-09-04 10:44:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rafał pisze:
> [...]
    > musiałem wezwac policje żeby mnie uwolnili :)
    > na komisariacie szef firmy zmiękł a co będzie dalej ...

    A czy zostało wszczęte postępowanie? To, co zrobił, to bezprawne
    pozbawienie wolności - poważne przestępstwo ścigane z urzędu.

    > i tak sobie myśle że zrobie stronke na której opisze kilkanaście firm które
    > ja znam, jakie były problemy
    > zeby inni się na nie nie natknęli

    Tylko miej wszystko udokumentowane, żebyś potem nie został sam skazany
    za szerzenie fałszywych pomówień.

  • 4. Data: 2009-09-04 17:47:18
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dobrych i złych firm z podziałem na miasta
    > oczywiście są to opinie subiektywne ale daje to jakiś pogląd na sprawę jak

    Nie dziw się. Problem leży po obydwu stronach.
    Są nieuczciwe firmy, są też nieuczciwi inwestorzy.
    Mnie tylko zastanawia czy aby nie umawialiście się na jakieś określone
    pieniądze po określonym etapie robót i czy po prostu im nie zalegasz z
    płatnościami ?

  • 5. Data: 2009-09-04 18:24:06
    Od: "łamaga" <anty****@onet.eu>

    niezły cyrk...

    Nie wyobrażam sobie takiej sytuacji, nigdy nie umówił bym się z
    tzw."ekipami" na płatność z góry. Jeżeli już jakaś zapłata , to tylko po
    wykonaniu roboty i to perfekcyjnie. W innym wypadku - odliczenia, a to za
    ubitą cegłe, a to za marnotrawienie materiału , czy też bałagan w domu.

  • 6. Data: 2009-09-04 19:03:20
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    hm i tu policja mnie negatywnie zaskoczyła
    powiedzieli że powinienem zapłacić a potem bujać sie po sądach że źle
    zrobili - że niby takie prawo
    ale ja nie zapłace dopóki nie poprawią :)

  • 7. Data: 2009-09-04 19:04:08
    Temat: Re: przejscia z ekipami
    Od: "Rafal" <a...@c...nospam.pl>

    a jaki jest prawny aspekt tej sprawy?
    jest ekipa, zrobili cos zle, ja to opisuje i podpieram np zdjeciami
    nie wymyslam i nie klamie
    czy nie moge wyrazac swojej opinii?

  • 8. Data: 2009-09-04 19:22:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rafal pisze:
    > a jaki jest prawny aspekt tej sprawy?
    > jest ekipa, zrobili cos zle, ja to opisuje i podpieram np zdjeciami
    > nie wymyslam i nie klamie
    > czy nie moge wyrazac swojej opinii?

    Możesz, ale (1) musisz mieć dowody, że jest dokładnie tak, jak piszesz
    (2) sposób tego wyrażania musi być spokojny i wyważony.

  • 9. Data: 2009-09-04 19:22:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rafał pisze:
    > hm i tu policja mnie negatywnie zaskoczyła
    > powiedzieli że powinienem zapłacić a potem bujać sie po sądach że źle
    > zrobili - że niby takie prawo
    > ale ja nie zapłace dopóki nie poprawią :)

    Policjant ignorant albo kumpel tego wykonawcy.

  • 10. Data: 2009-09-05 06:39:19
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    i tak chce to robić :)