  • 1. Data: 2010-01-16 22:13:40
    Temat: Czym przykleic listwe progową
    Od: "tadzik" <j...@o...eu>

    Odkleja mi się listwa progowa pod drzwiami między łazienką, w której mam
    kafelki (oraz elektryczne ogrzewanie podłogowe), a korytarzem, na którym są
    pływające panele.

    Jaki klej i sposob klejenia poleciacie, żeby tym razem się trzymało?

  • 2. Data: 2010-01-17 08:59:31
    Temat: Re: Czym przykleic listwe progową
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 16 Sty, 23:13, "tadzik" <j...@o...eu> wrote:
> [...]
    > pływające panele.
    >
    > Jaki klej i sposob klejenia poleciacie, żeby tym razem się trzymało?

    Klejem kontaktowym - popularny Butaprem...

  • 3. Data: 2010-01-17 09:41:46
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "tadzik" <j...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > pływające panele.
    >
    > Jaki klej i sposob klejenia poleciacie, żeby tym razem się trzymało?

    Listwy na klej i zatrzaski to erzac. Kup taką na kołki i wkręty.

  • 4. Data: 2010-01-17 09:56:24
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "tadzik" <j...@o...eu> wrote:
> [...]
    > są pływające panele.
    >
    > Jaki klej i sposob klejenia poleciacie, żeby tym razem się trzymało?

    Oczyścić, odtłuścić, posmarować klejem, docisnąć. Spróbuj FixAll soudala.
    Tym klejem przykleiłem ścianki działowe na poddaszu do podłogi, łącznie z
    profilami ościeżnicowymi.

    --
    Bartek