    From: "Czapla" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Czym przykleićszkło?
    Date: Sat, 17 Jan 2009 12:54:42 +0100
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    Witam.

    Pytanie jak w temacie, choć grupa chyba deczko nieodpowiednia, ale nie mogłem
    wyszukać odpowiedniej a tu na pewno ktoś będzie wiedział.
    Chodzi o wewnętrzną szybę od zwykłego piekarnika. Standardowo była czymś
    przyklejona do metalu, odpadła. Wyglądało to klejenie na silikon, szary był.
    Przykleiłem takim cudem do uszczelniania kominków, ale jak moja połowa
    trzasnęła drzwiczkami to znowu odpadło. Mam taki silikon do uszczelniania
    silników (ten czerwony, z jakimiś dużymi temperaturami - nada się to? A może
    zwykły distal wystarczy [:)]? Albo cyjanopan jakiś? Następne szyby (jeszcze 2)
    są już wsadzone w metalowe obejmy a nie przyklejane. Kuchenka jest świetna, w
    miarę nowa, warto to naprawić. Baba mi od miesiąca drze ...się :). Już nie mogę
    wytrzymać, ratujcie. Piekarnik elektryczny z jakimiś grilami, nadmuchami i
    innymi ustrojstwami.

    Pozdrawiam

    Czapla