    From: Rentier <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Czym uszczelnić płytę betonową?
    Date: Sun, 18 Jul 2010 21:21:01 +0200

    Wylałem, a raczej wybetonowałem taras.Beton był średnioplastyczny, na kruszywie ok
    4-6 mm, nie
    pospółka.Po zakończeniu zacierania okazało się ,że nie wszędzie jest to zrobione ok.W
    tej chwili
    podczas deszczu woda swobodnie wnika weń pomiędzy ziarnami kruszywa.Chcę to tak
    zostawić do
    następnego sezonu,żeby po zimie zobaczyć gdzie i czy popęka.Potem klejenie gresu.

    Boję się jednak,że w te pory pownika mi woda a zimą mróz spowoduje jakieś
    zniszczenia. Chciałbym
    płytę czymś zaszlamować lub uszczelnić, ale takimi środkami,żeby potem bez kłopotu
    dało się na to
    przylepić płytki.
    Ma ktoś jakieś rozwiązanie?