  • 1. Data: 2010-11-12 07:28:09
    Temat: Czyszczenie po remoncie
    Od: "Maxi" <m...@o...pl>

    Duży remont, a teraz trzeba samemu to wszystko wyczyścić...
    Jak i czym czyścić fugi i płytki z kurzu, z gipsu, itp?
    Jak czyścić okna i drzwi z gipsu -macie jakieś sprawdzone metody?

  • 2. Data: 2010-11-12 19:06:18
    Temat: Re: Czyszczenie po remoncie
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Maxi napisał:
    > Duży remont, a teraz trzeba samemu to wszystko wyczyścić...
    > Jak i czym czyścić fugi i płytki z kurzu, z gipsu, itp?
    > Jak czyścić okna i drzwi z gipsu -macie jakieś sprawdzone metody?

    Szmata... i jedziesz :-)))
    Stosownie do podłoża stosujesz mniej, albo więcej wody. Gipsy można
    pozdrapywać szpachelką, ale delikatnie. Fugi można spróbować jakimś
    detergentem, ale ostrożnie, bo mogą barwić.
    Po prostu kilka dni ostro sprzątasz tradycyjnymi metodami i wreszcie
    pozbędziesz się syfu.
    Od razu raczej nie da rady.

    pozdr.
    robercik-us

  • 3. Data: 2010-11-12 20:35:56
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Maxi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Duży remont, a teraz trzeba samemu to wszystko wyczyścić...
    > Jak i czym czyścić fugi i płytki z kurzu, z gipsu, itp?
    > Jak czyścić okna i drzwi z gipsu -macie jakieś sprawdzone metody?
    Najlepsza metoda to zaplacić wykonawcom dopiero ja posprzątaja. A ja
    robiłeś samemu to raczj nie nabrudziłeś tak strasznie

  • 4. Data: 2010-11-13 07:36:09
    Od: "Maxi" <m...@o...pl>

    Dzięki Panowie,
    ale właśnie pojawiły się problemy, których się spodziewaliśmy, gdyż "spece" nawet za
    drugim razem nie przygotowali
    mieszkania tak jak trzeba (mieli 2 dod. dni na poprawki i sprzątanie), więc trzeba
    teraz po nich poprawiać i sprzątać.
    Pomóżcie! Chyba nie chcę ich znowu widzieć -wolę już sam naprawić, oni mogliby
    bardziej zepsuć :)

    1. muszę ściągnąć panel brodzika, bo leje się spod niego, więc pytańko czym
    delikatnie zdjąć silikon z panelu i
    płytek, żeby odblokować dół panelu, skontrolować syfon i połączenia i ponownie
    zakleić?

    2. Miska przy Gebericie rusza się i piszczy -jak mocno przykręcić żeby płytki pod nią
    nie popękały? Siedzi na
    podkładce, więc mam nadzieję, że płytki tak szybko nie pękną.

    3. Odpływ z umywalki naszafkowej idzie od syfonu zamiast w dół, lekko do góry (1-2
    cm) i dopiero w chodzi w ścianę.
    Wydaje mi się, że tak nie może być, choć na razie nie leje się. Co robić, żeby w
    ścianie nie grzebać? Mógłbym podnieć
    chyba max 2 cm szafkę, bo ma nóżki, ale może są sposoby lub płytkie (niskie) syfony?

    4. Po jakim czasie można czyścić fugi i silikon?

    5. Geberit na max i na min prawie nie daje różnicy w ilości wody spłukującej -czy da
    się to jakoś podregulować?

    6. Jak naprawić b. płytkie przetarcia na gładzi? Czy je pogłębić i dopiero wtedy
    zaszpachlować masą gładziową? Dawać
    grunt?

    Serdecznie pozdrawiam, Maxi