  • 1. Data: 2010-11-12 06:53:43
    Temat: odgłosy przy spuszczaniu wody z wanny
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Od jakiegoś czasu zauważułem że jak wode spuszczamy z wanny i umywalki to
    tak strasznie bulgota i hałasuje pod koniec spuszczania
    Co to może byc?

  • 2. Data: 2010-11-12 07:10:40
    Temat: Re: odgłosy przy spuszczaniu wody z wanny
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
    > Od jakiego? czasu zauważułem że jak wode spuszczamy z wanny i umywalki to
    > tak strasznie bulgota i hałasuje pod koniec spuszczania
    > Co to może byc?

    Najpewniej ptasie gniazdo w wylocie wentylacji kanalizacji.

    J.

  • 3. Data: 2010-11-12 19:51:39
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    to raczej niemożliwe bo jest kominek ceramiczny

  • 4. Data: 2010-11-12 21:23:02
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    > to raczej niemożliwe bo jest kominek ceramiczny

    Ptaki bywają zdolne, ale jesli to niemożliwe, to zostaje druga możliwość:
    źle zaprojektowana kanalizacja. Zbyt długie podejście do pionu, zbyt mała
    średnica podejścia. Pomocne będzie wstawienie napowietrzacza gdzieś przy
    końcu gałęzi.

    J.